Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування ціннісних орієнтацій у студенток до занять фізичною культурою і спортом

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Білецька, В. В.
dc.contributor.author Cемененко, В. П.
dc.contributor.author Завальнюк, В. Л.
dc.contributor.author Залойло, В. В.
dc.contributor.author Костюченко, В. І.
dc.contributor.author Яременко, О. М.
dc.date.accessioned 2023-10-27T07:42:14Z
dc.date.available 2023-10-27T07:42:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Формування ціннісних орієнтацій у студенток до занять фізичною культурою і спортом / В. В. Білецька, В. П. Cемененко, В. Л. Завальнюк, В. В. Залойло, В. І. Костюченко, О. М. Яременко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 10 (170). – С. 41-45. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42651
dc.description.abstract У статті розглянуто взаємозв’язок між способом життя та формуванням ціннісних орієнтації з урахуванням стресостійкості до умов навчання у здобувачів вищої освіти. Визначено рівень сформованості ціннісного ставлення студенток першого та четвертого курсів до свого здоров’я та їх відношення до способу життя. Результати: Встановлено, що більшість дівчат як першого, так і четвертого курсів загалом дотримуються правил здорового способу життя, але при цьому не дотримуються правил раціонального харчування. Не зважаючи на дотримання здорового способу життя студентки четвертого курсу мають низький рівень рухової активності і мають сумніви, чи задовольняє їх стиль життя. В ході дослідження було встановлено, що серед термінальних цінностей у студенток першого курсу переважає свобода, суспільне покликання, відсутність матеріальних труднощів, а у студенток четвертого курсу провідне місце займають: матеріально забезпечене життя, сімейне життя, цікава робота. Показано, що серед інструментальних цінностей студенток першого курсу переважає широта знань, уміння наполягти на своєму, уміння не відступати перед труднощами, а у студенток четвертого курсу лідирують ефективність у справах, сміливість у відстоюванні поглядів; самоконтроль. При цьому найменше значення для дівчат мають дисциплінованість, раціоналізм та щирість. Визначено рівень стресостійкості у студенток різних курсів навчання. Так, переважна більшість студенток першого курсу має середній рівень стресостійкості, а серед студенток четвертого курсу переважають дівчата із зниженим та дуже низьким рівнем стресостійкості. uk
dc.description.abstract The article examines the relationship between the way of life and the formation of value orientations, taking into account stress resistance to the conditions of study of students of higher education. The level of formation of the value attitude of female students of the first and fourth years to their health and their relationship to the lifestyle was determined. Results: It was determined that the majority of girls of both the first and fourth years generally follow the rules of a healthy lifestyle, but at the same time they do not follow the rules of rational nutrition. Despite maintaining a healthy lifestyle, fourth-year female students have a low level of physical activity and have doubts whether their lifestyle is satisfactory. In the course of the study, it was established that among the terminal values of first-year students, freedom, social vocation, and lack of financial difficulties predominate, while among fourth-year students, the leading place is occupied by: financially secure life, family life, interesting work. It is shown that the breadth of knowledge, the ability to insist on one's point of view, the ability not to back down in the face of difficulties prevail among the instrumental values of first-year students, while the fourth-year students are led by efficiency in business, courage in defending their views; self control. At the same time, discipline, rationalism and sincerity are the least important for girls. The level of stress resistance of female students of different courses of study was determined. Thus, the vast majority of first-year students have an average level of stress resistance, and among fourth-year students, girls with reduced and very low levels of stress resistance predominate. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фізична культура і спорт uk
dc.subject студенти uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject спосіб життя uk
dc.subject стресостійкість uk
dc.subject physical culture and sports uk
dc.subject students uk
dc.subject physical education uk
dc.subject value orientations uk
dc.subject lifestyle uk
dc.subject stress resistance uk
dc.title Формування ціннісних орієнтацій у студенток до занять фізичною культурою і спортом uk
dc.title.alternative Formation of value orientations among female students to physical education and sports uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 79:378.015.311-055.2
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.10(170).09


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics