ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Sabirov, Oleksandr | |
dc.contributor.author | Mokhunko, Oleksandr | |
dc.contributor.author | Havrylova, Nataliia | |
dc.date.accessioned | 2023-10-27T07:17:02Z | |
dc.date.available | 2023-10-27T07:17:02Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Sabirov, O. The current state of physical education in higher educational institutions of Ukraine / O. Sabirov, O. Mokhunko, N. Havrylova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 10 (170). – С. 15-19. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42645 | |
dc.description.abstract | The main driving force of today's sport is to raise the quality of life, including the means of physical culture, should be a priority in the activities of educational institutions. Ability to engage in sports for pleasure - for improving physical abilities. In modern sports, there have been many changes caused by scientific and technical progress. Also, at the current stage of the development of society in the conditions of worsening problems with the health of the population and the demographic crisis, the formation of a healthy lifestyle of young people, including through the education system, is of particular importance. [1,3,4, etc.]. The training process is now built only on a scientific basis, with the involvement of doctors, physiologists, psychologists, and many other specialists. It is not enough to simply pump up the muscles, increase the speed, make a jump - the athlete must be brought to the competition at the "peak" of his form, when he can show the best of what he is capable of. Changes in the physical culture of educational institutions require the immediate development of various types and forms of physical activity for active recreation and leading a healthy lifestyle, the formation of a person's personality and health, as well as the corresponding learning outcomes. It is a pity that the improvement of physical education in the life of students is not a priority in the activities of higher educational institutions. The main goal can be considered the indicator of the development of physical culture in the totality of the achievements of society in the creation of the development of our state and the rational gradual modernization of special methods, methods and conditions and the preparedness of various sports. | uk |
dc.description.abstract | Головна рушійна сила сьогоднішнього спорту – це підвищення якості життя, в тому числі засобами фізичної культури, має бути пріоритетом у діяльності закладів освіти. Можливість займатися спортом заради задоволення – для вдосконалення фізичних здібностей. В сучасному спорті багато сталося змін, зумовлених науково-технічним прогресом. Також, на сучасному етапі розвитку суспільства в умовах загострення проблем зі здоров'ям населення і демографічної кризи, особливе значення має формування здорового способу життя молоді, в тому числі через системи освіти. [1,3,4 та інших.]. Тренувальний процес тепер будується лише на науковій основі, із залученням лікарів, фізіологів, психологів та багатьох інших фахівців. Мало просто накачати м'язи, збільшити швидкість, поставити стрибок – спортсмена треба підвести до змагань на «піку» форми, коли він може показати найкраще, на що здатний. Для нас спорт – це певна система, що включає в себе змагання, які збирають глядачів, а також цілеспрямовану підготовку майстрів – спортсменів шляхом найобдарованіших для якогось певного виду спорту людей і спеціального їх тренування. Головна мета занять спортом – досягнути високих результатів, виявити переможців різноманітних змагань, а найкраще – подолати рекорд. Ще одна важлива прикмета сучасного спорту – його професіоналізм. Якщо змагання збирають глядачів, котрі купують місця на трибунах, отже, для спортсменів, які виступають на аренах, спорт - це насамперед робота. Це, звичайно, зовсім не виключає можливості займатися спортом заради задоволення – для вдосконалення фізичних здібностей. Зміни в діяльності фізичної культури закладів освіти, потребують негайної розробки різних видів та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя, формування особистості та здоров’я людини, а також відповідних результатів навчання. Шкода, що у діяльності вищих навчальних закладів освіти не являється пріоритетом, вдосконалення фізичного виховання у житті студентів. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | sports | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | development | uk |
dc.subject | physical culture | uk |
dc.subject | спорт | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.title | The current state of physical education in higher educational institutions of Ukraine | uk |
dc.title.alternative | Сучасний стан фізичного виховання в вищих навчальних закладах України | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | 10.31392/NPU-nc.series15.2023.10(170).03 |