У дисертації досліджується проблема вдосконалення методики навчання гри на музичному інструменті майбутнього вчителя музики на основі особистісно орієнтованого підходу. Здійснено історико-теоретичний аналіз наукової літератури з питань дослідження, запропоновано власну інтерпретацію поняття особистісно орієнтоване навчання майбутнього вчителя музики. Розроблено та експериментально перевірено методику особистісно орієнтованого навчання студентів гри на музичному інструменті, яка базується на визначених педагогічних умовах. У процесі її застосування вдалося отримати значні зрушення в особистісному професійно-творчому зростанні студентів. Результативність дослідно-експериментальної роботи підтверджується методами математичної статистики, що доводить дієвість та ефективність розробленої методики в сучасних умовах розвитку вищої музично-педагогічної освіти.
The dissertation is dedicated to the problem of methodical improvement of teaching the music teacher to be musical instrument performance on the basis of personally oriented approach. The historically theoretical analysis of the scientific literature on the investigation issues is carried out. The own interpretation of the personally oriented teaching notion of the music teacher to be is proposed. The methodical model teaching students the musical instrument performance is created and experimentally proved. Owing to the usage of complex methods on the basic of defined pedagogical conditions the substantial positive changes have been observed in the personal and professional students’ growth. Efficiency of the suggested methods in the personally oriented teaching process is proved by method of mathematical statistics. On these grounds it is considered useful in the contemporary conditions of the higher school development.