Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика особистісно-орієнтованого навчання гри на музичному інструменті майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косенко, Павло Борисович
dc.date.accessioned 2023-10-26T11:23:17Z
dc.date.available 2023-10-26T11:23:17Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Косенко, Павло Борисович. Методика особистісно-орієнтованого навчання гри на музичному інструменті майбутнього вчителя музики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Косенко Павло Борисович ; наук. керівник Горбенко Сергій Семенович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. – 238 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42617
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема вдосконалення методики навчання гри на музичному інструменті майбутнього вчителя музики на основі особистісно орієнтованого підходу. Здійснено історико-теоретичний аналіз наукової літератури з питань дослідження, запропоновано власну інтерпретацію поняття особистісно орієнтоване навчання майбутнього вчителя музики. Розроблено та експериментально перевірено методику особистісно орієнтованого навчання студентів гри на музичному інструменті, яка базується на визначених педагогічних умовах. У процесі її застосування вдалося отримати значні зрушення в особистісному професійно-творчому зростанні студентів. Результативність дослідно-експериментальної роботи підтверджується методами математичної статистики, що доводить дієвість та ефективність розробленої методики в сучасних умовах розвитку вищої музично-педагогічної освіти. uk
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the problem of methodical improvement of teaching the music teacher to be musical instrument performance on the basis of personally oriented approach. The historically theoretical analysis of the scientific literature on the investigation issues is carried out. The own interpretation of the personally oriented teaching notion of the music teacher to be is proposed. The methodical model teaching students the musical instrument performance is created and experimentally proved. Owing to the usage of complex methods on the basic of defined pedagogical conditions the substantial positive changes have been observed in the personal and professional students’ growth. Efficiency of the suggested methods in the personally oriented teaching process is proved by method of mathematical statistics. On these grounds it is considered useful in the contemporary conditions of the higher school development. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject особистісно орієнтоване навчання uk
dc.subject методика музичного навчання uk
dc.subject інструментальна підготовка uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject personally oriented teaching process uk
dc.subject method of the musical teaching uk
dc.subject instrumental preparing uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Методика особистісно-орієнтованого навчання гри на музичному інструменті майбутнього вчителя музики uk
dc.title.alternative The methods of personally oriented teaching the music teacher to be musical instrument performance uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.016:785(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу