Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корець, Олександр Миколайович
dc.date.accessioned 2023-10-26T08:30:14Z
dc.date.available 2023-10-26T08:30:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Корець, Олександр Миколайович. Формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Корець Олександр Миколайович ; наук. керівник Вернидуб Роман Михайлович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. – 243 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42606
dc.description.abstract У дисертації розкрито та обґрунтовано роль та місце фізико-математичних дисциплін у формуванні технічної компетентності майбутніх учителів технологій, визначено критерії, показники та рівні її сформованості. Розроблено модель формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін. Обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення вищої математики, загальної фізики та нових інформаційних технологій. Розроблено навчально-методичний інструментарій реалізації педагогічних умов формування технічної компетентності майбутніх учителів, а також компоненти фізико-математичного профілю освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів технологічної освіти. uk
dc.description.abstract In the thesis revealed and substantiated the role and place of physical and mathematical disciplines in the formation of technological competence of future teachers of technologies, criteria, indicators and levels of its formation. The developed model of formation of technological competence of future teachers of technology in the study of physico-mathematical disciplines. Grounded and experimentally tested pedagogical conditions of formation of technological competence of future teachers of technologies in learning higher mathematics, General physics and new information technologies. Developed educational-methodical instruments of realization of pedagogical conditions of formation of technological competence of future teachers, as well as the components of physical and mathematical profile of the educational-professional program of bachelor of technological education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject технічна компетентність майбутнього вчителя технологій uk
dc.subject фізико-математичні дисципліни uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject модель uk
dc.subject бакалавр технологічної освіти uk
dc.subject technical competence teacher of technology uk
dc.subject physical-mathematical disciplines uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject model uk
dc.subject bachelor of technological education uk
dc.title Формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін uk
dc.title.alternative Formation of technological competence of future teachers of technology in the study of physico-mathematical disciplines uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:687.1(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу