У дисертації розкрито та обґрунтовано роль та місце фізико-математичних дисциплін у формуванні технічної компетентності майбутніх учителів технологій, визначено критерії, показники та рівні її сформованості. Розроблено модель формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін. Обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення вищої математики, загальної фізики та нових інформаційних технологій. Розроблено навчально-методичний інструментарій реалізації педагогічних умов формування технічної компетентності майбутніх учителів, а також компоненти фізико-математичного профілю освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів технологічної освіти.
In the thesis revealed and substantiated the role and place of physical and mathematical disciplines in the formation of technological competence of future teachers of technologies, criteria, indicators and levels of its formation. The developed model of formation of technological competence of future teachers of technology in the study of physico-mathematical disciplines. Grounded and experimentally tested pedagogical conditions of formation of technological competence of future teachers of technologies in learning higher mathematics, General physics and new information technologies. Developed educational-methodical instruments of realization of pedagogical conditions of formation of technological competence of future teachers, as well as the components of physical and mathematical profile of the educational-professional program of bachelor of technological education.