Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічний аналіз антропологічного виміру сучасної освітньої культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колосюк, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-10-25T12:46:38Z
dc.date.available 2023-10-25T12:46:38Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Колосюк, Ірина Анатоліївна. Теоретико-методологічний аналіз антропологічного виміру сучасної освітньої культури : дис. ... канд. філос. наук : 26.00.01 – теорія та історія культури (філософські науки) / Колосюк Ірина Анатоліївна ; наук. керівник Попович Микола Дмитрович ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. – 180 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42589
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене філософському аналізу проблем теорії і історії культури, націлене на розробку концептуально-методологічного апарату сучасної соціальної філософії, філософії освіти і педагогічної антропології стосовно аналізу проблем освітньої культури. Обґрунтовано, що вирішення цих проблем може бути найбільш ефективним при комплексному до них підході. Освітня культура – це культура, яка сприяє успішному здобуттю освіти, а у якості основних складових освітньої культури визначено знаннєві, ціннісні та поведінкові якості, які людині необхідно мати для успішного отримання освіти. Освітня культура являє собою передусім ту культуру, яка характеризує суб’єкта, який набуває освіту. Якщо освіта є частиною культури у широкому сенсі слова, то освітня культура є складовою освіти і виступає як передумова набуття нової освіти. uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted the philosophical analysis of problems of theory and history of culture, it is aimed at development of conceptually-methodological organon of modern social philosophy, philosophy of education and pedagogical anthropology as it applies to the analysis of problems of educational culture. It is grounded, that working out these problems can be most effective at complex approach to them. An educational culture is a culture which is instrumental in the successful receipt of education, and as basic constituents of educational culture knowledges, valued and behavioral qualities which a man must have for a successful education receipt, are certain. Educational culture is a culture, which characterizes a subject which acquires education, foremost. If education is part of culture in wide sense of word, an educational culture is making educations and comes forward as pre-condition of acquisition of new education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освітня культура uk
dc.subject філософсько-педагогічна антропологія uk
dc.subject особистість, що навчається uk
dc.subject методологія соціокультурного пізнання uk
dc.subject філософія культури uk
dc.subject філософія освіти uk
dc.subject educational culture uk
dc.subject philosophical-pedagogical anthropology uk
dc.subject personality which studies uk
dc.subject methodology of social-cultural cognition uk
dc.subject philosophy of culture uk
dc.subject philosophy of education uk
dc.title Теоретико-методологічний аналіз антропологічного виміру сучасної освітньої культури uk
dc.title.alternative Theoretic-methodological analysis of the anthropological dimension of modern educational culture uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 130.2(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу