Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коломієць, Наталія Андріївна
dc.date.accessioned 2023-10-25T12:44:17Z
dc.date.available 2023-10-25T12:44:17Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Коломієць, Наталія Андріївна. Дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 – теорія навчання / Коломієць Наталія Андріївна ; наук. керівник Протасова Наталія Георгіївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. – 273 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42588
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню актуальної проблеми - визначенню дидактичних засад застосування інтерактивних методів у процесі навчання молодших школярів. Розглянуто еволюцію становлення інтерактивних методів навчання, уточнено сутність поняття „інтерактивні методи навчання”, визначено їх структуру, розроблено класифікацію за критеріями чисельності учасників, характеру завдань, методичної мети та етапу уроку. Визначено дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів (цілі процесу навчання, принципи навчання, основні дидактичні умови; зміст навчання; інтерактивні методи навчання; навчальну діяльність на уроці; удосконалену комунікативну компетенцію, цілі процесу навчання – 2), розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено системно-методичну модель їх реалізації. uk
dc.description.abstract The thesis is dedicated to establishing didactic fundamentals of the use of interactive teaching methods in teaching English and Ukrainian to elementary students. The model of the implementation of didactic principles of the use of interactive teaching methods in teaching English and Ukrainian to elementary students is substantiated and experimentally verified, in which the goals of the process of teaching, teaching principles, major didactic prerequisites; the substance of language teaching; interactive teaching methods; learning activities within the lesson; language communicative competence; and the aims of the educational process are delineated. The work identifies and substantiates perspective tendencies of the implementation of the use of interactive teaching methods in teaching English and Ukrainian to elementary students. A classification of interactive methods was developed using the criteria of quantity, character of tasks, methodic objective and lesson phase, which opened up opportunities for the increase of effectiveness of forming language communicative competence with elementary students. The thesis determines theoretical provisions with regards to the essence of the notions “interactive methods”, “interaction” and the peculiarities of the interactive method structure and the teaching process with the use of interactive methods. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject взаємодія uk
dc.subject дидактичні засади uk
dc.subject комунікативна компетенція uk
dc.subject інтерактивні методи uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject процес навчання uk
dc.subject interaction uk
dc.subject didactic fundamentals uk
dc.subject language communicative competence uk
dc.subject interactive methods uk
dc.subject elementary students uk
dc.subject teaching process uk
dc.title Дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів uk
dc.title.alternative Didactic fundamentals of the use of interactive methods in elementary student teaching uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.31:37.02


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу