Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковмір, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-10-25T10:42:49Z
dc.date.available 2023-10-25T10:42:49Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Ковмір, Олена Миколаївна. Педагогічні умови формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ковмір Олена Миколаївна ; наук. керівник Поплавський Михайло Михайлович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. – 257 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42574
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах. Виділено та обґрунтовано сутність, зміст і функції музичного мислення підлітків, що визначається як динамічноінтегративна властивість особистості, що характеризується взаємодією і взаємозалежністю пізнавальної, емотивної, аксіологічної, комунікативної, рефлексивної, перетворювальної його функцій у реалізації поліаспектної художньо-творчої діяльності. Визначено критерії, показники та рівні сформованості музичного мислення підлітків відповідно до змістово-функціональної структурованості та специфіки особливостей досліджуваного феномену. uk
dc.description.abstract The topic of the dissertation is the formation of musical thinking in adolescents in non-school educational establishments. This works highlights and evidently justifies the exact nature, content and functionality of musical thinking in adolescents, which is defined as a dynamic-integrative properties of the individual and is characterized by the interaction and interdependence of his cognitive, emotional, axiological, communicative, reflective and transformative functions in the process of implementation of it's multifaceted artistic and creative activities. The dissertation successfully defines the criteria, indicators and levels of development of musical thinking in adolescents in accordance with the semantic-functional structure and specific features of the studied phenomenon. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject музичне мислення uk
dc.subject художньо-естетичне виховання uk
dc.subject художньо-творча діяльність uk
dc.subject позашкільна освіта uk
dc.subject musical thinking uk
dc.subject artistic and aesthetic education uk
dc.subject artistic and creative activities uk
dc.subject non-formal education uk
dc.title Педагогічні умови формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах uk
dc.title.alternative Pedagogical conditions for development of musical thinking in adolescents in non-school educational establishments uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.036:374+78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу