У дисертації розроблено зміст і структуру курсу професійної підготовки “Основи бухгалтерського обліку”. Відбір змісту навчального матеріалу здійснений на основі розроблених критеріїв: відповідність змісту основним функціям у діяльності бухгалтерів; доступність і відповідність змісту навчального матеріалу розумовим і віковим можливостям учнів; практична спрямованість змісту для організації постійної професійної діяльності в процесі навчання; міжпредметна і внутрішньопредметна координація змісту навчального матеріалу; взаємозумовленість у структурі змісту теоретичних відомостей і практичних дій. Вперше розроблено і експериментально перевірено методику навчання основам бухгалтерського обліку в умовах МНВК із застосуванням комплексу активних методів навчання, серед яких провідне місце належить методу проектів як складовій проблемного навчання.
The thesis focuses on the contents and structure of the training course "Accounting basics". Selection of the training material contents was realized on the basis of designed criteria: correspondence of the contents to the main accountants’ activities; accessibility and correspondence of the training material contents to the mental pupils’ abilities and age; practical directivity of the contents regarding the professional activity organization in the process of education; intersubject and entersubject co-ordination of the training material contents; mutual agreement in the theory and practice contents structure. The innovated accounting basics methodic that have been used in the interschool teaching and production combine includes the active complex methods. The main prominence is given to the project methods that bulk large with the problem education.