Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іщук, Алла Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-10-20T09:22:00Z
dc.date.available 2023-10-20T09:22:00Z
dc.date.issued 2023-05
dc.identifier.citation Ishchuk A. The use of figurative language in media headline / A. Ishchuk // Викладання англійської мови в військовий час: проблеми та можливості для розбудови громади та соціальних змін : тези доповідей (англ. мовою), 26-28 травня 2023 / укл. О. Ільєнко, М. Цегельська, Л. Кузнецова. - Львів : ПП "Марусич", 2023. - P. 58-59. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42512
dc.description.abstract Мова сучасних медіа відзначається інформаційною насиченістю, жанровим розмаїттям, суспільно-політичною лексикою, кліше та акцентом на політкоректності. Підкреслюється, що в заголовках статей та відео часто використовуються ідіоматичні вирази, алюзії та трансформації, щоб привернути увагу аудиторії та зробити навіть буденні теми цікавими. Також наголошується, що евфемізми широко використовуються в англійській пресі для пом'якшення потенційно образливої мови та уникнення конфліктів у спілкуванні, особливо в політичних і соціальних статтях. uk
dc.language.iso en_US uk
dc.publisher Львів: ПП "Марусич" uk
dc.subject media uk
dc.subject euphemism uk
dc.subject headline uk
dc.title The use of figurative language in media headline uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу