Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості психолого-педагогічної характеристики учнів з психофізичними порушеннями

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Костак, К. А.
dc.date.accessioned 2023-10-12T13:48:17Z
dc.date.available 2023-10-12T13:48:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Костак, К. А. Особливості психолого-педагогічної характеристики учнів з психофізичними порушеннями / К. А. Костак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 93. – С. 71-76. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42506
dc.description.abstract В дослідженні доведена необхідність ретельного збору й відбору даних про учнів, важливість індивідуалізації та зміни структури характеристики в залежності від зміщення акцентів у різних категорій дітей або з різними особливостями психофізичного розвитку, необхідність подальшого аналізу особових справ дітей і впровадження висновків і рекомендацій цього аналізу в навчальний процес безпосередньо в освітніх установах. В умовах сьогодення індивідуальна програма розвитку учнів, що навчаються в інклюзивних класах, містить в своєму складі розділи, більшість з яких є розгорнутою деталізованою психолого-педагогічною характеристикою, зокрема створеною декількома фахівцями (педагоги, що працюють з інклюзивним класом, психолог, вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, вчитель-реабілітолог та інші залучені фахівці) з урахуванням щоденних спостережень за дитиною та рекомендацій асистента вчителя. Регулярне періодичне створення, фахове написання та якісний аналіз динаміки змін в психолого-педагогічній характеристиці учня дають можливість педагогам звернути увагу на зони ризику в розвитку дитини й вчасно надати фахову допомогу. uk
dc.description.abstract The overall thesis of the article is the importance of transforming the psychological and pedagogical characteristics from a meaningless template document, existing only as a completed item in the personal file of students, to a living working tool in the hands of real teachers, specialists in their field. The study proved the need for careful collection and selection of data about students, the importance of individualization and changing the structure of characteristics depending on the shift in emphasis in different categories of children or with different features of psychophysical development, the need for further analysis of children's personal affairs and the introduction of conclusions and recommendations of this analysis into the educational process directly in educational institutions. In today's conditions, an individual development program contains sections, most of which are detailed psychological and pedagogical characteristics, in particular, created by several specialists (teachers working with an inclusive class, a psychologist, a speech therapist, a defectologist teacher, a rehab teacher, others), taking into account observations of the child and recommendations of the teacher's assistant. Regular periodic creation, professional writing and qualitative analysis of the dynamics of changes in the psychological and pedagogical characteristics of the student's characteristics give teachers the opportunity to pay attention to the risk areas of the child's development. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject психолого-педагогічна характеристика учнів uk
dc.subject дитина uk
dc.subject особливості розвитку uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject співпраця uk
dc.subject просвіта uk
dc.subject psychological and pedagogical characteristics of students uk
dc.subject child uk
dc.subject developmental features uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject cooperation uk
dc.subject education uk
dc.title Особливості психолого-педагогічної характеристики учнів з психофізичними порушеннями uk
dc.title.alternative Features of psychological and pedagogical characteristics of students with psychophysical disorders uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.2/.4].012:[159.9:37]
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.93.14


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics