Мета статті – проаналізувати та окреслити роль формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців сфери туризму та гостинності в умовах війни з урахуванням наявного подієвого контексту та можливостей розвитку туристичної галузі в близькій повоєнній перспективі. Зазначена мета визначила фокус уваги не тільки на перспективах, але й на способах максимального пожвавлення туризму в поточній ситуації воєнного стану. Наголошено на саме тих моментах, де належний рівень сформованості іншомовної компетентності тотожний відкриттю й реалізації нових можливостей навіть у такий кризовий час війни. Формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців туристичної ніші щодо функціональної ролі визначене як засіб розширення закордонних кар’єрних можливостей випускників туристичних напрямів. Відзначено роль іншомовної компетентності для втілення потенціалу віртуального та воєнного (dark) туризму в синхронній та діахронній (перспективній) площинах.
The objective of the article is to analyze and outline the role of foreign language competence formation of future specialists in the sphere of tourism and hospitality in the conditions of war, taking into account the existing event context and opportunities for the development of tourism industry in the close post-war perspective. The defined objective has determined the focus both on the prospects and the ways of maximum revival of tourism in the current situation of martial law. We emphasize those moments in which the proper level of foreign language competence formation is identical to the discovery and implementation of new opportunities, even in a crisis period of war. The formation of foreign language competence of future specialists of tourism and hospitality in relation to the functional role is defined as a means of expanding the foreign career opportunities of graduates of tourism specialties. The role of foreign language competence for realizing the potential of virtual and military (dark) tourism in synchronic and diachronic planes is noted.