Методи дослідження: для досягнення мети статті використовували низку методів наукового пізнання, а саме: аналіз наукової літератури, індукція, дедукція, синтез, узагальнення, порівняння Розвиток електронного навчання, що включає використання Інтернет-технологій, електронних бібліотек, навчально-методичних мультимедіа-матеріалів, віддалених лабораторних практикумів, сприяв популяризації технології дистанційного навчання, забезпечуючи тим самим мобільність професійної підготовки майбутніх медичних сестер та оптимальну конгруентність поточної ситуації у закладах вищої медичної освіти сучасним вимогам. Оновлення базових засад розвитку вищої медичної освіти визначає необхідність кардинальної зміни ролі викладача вищої школи. В умовах сучасного інформаційного суспільства змінюються форми викладання, трансформуючись з пасивних – на активні, з масових – на індивідуальні, з аудиторних – на самостійні, з монологічних – на полілогічні, з ексклюзивних – на інклюзивні, з очних – на дистанційні, з низькоефективних – на самостійні, високоефективні. Основний акцент у педагогіці вищої школи перенесено на розробку та впровадження нових форм самостійної роботи, що сприяє активації пізнавальної діяльності студентства.
Research methods: to achieve the goal of the article, a number of methods of scientific knowledge were used, namely: analysis of scientific literature, induction, deduction, synthesis, generalization, comparison The development of e-learning, which includes the use of Internet technologies, electronic libraries, educational and methodological multimedia materials, remote laboratory workshops, has contributed to the popularization of distance learning technology, thus ensuring mobility of professional training of future nurses and optimal congruence of the current situation in institutions of higher medical education modern requirements. Updating the basic principles of the development of higher medical education determines the need for a radical change in the role of the teacher of the higher school. In the conditions of the modern information society, the forms of teaching are changing, transforming from passive – to active, from mass – to individual, from classroom – to independent, from monologic – to polylogic, from exclusive – to inclusive, from face-to-face – to remote, from low-effective – to independent, highly effective. The main emphasis in higher school pedagogy has been shifted to the development and implementation of new forms of independent work, which contributes to the activation of the cognitive activity of students.