Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення інформаційної педагогіки в умовах глобалізації: філософський аналіз

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кивлюк, Ольга Петрівна
dc.date.accessioned 2023-10-11T13:20:04Z
dc.date.available 2023-10-11T13:20:04Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Кивлюк, Ольга Петрівна. Становлення інформаційної педагогіки в умовах глобалізації: філософський аналіз : дис. ... докт. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Кивлюк Ольга Петрівна ; наук. консультант Андрущенко Віктор Петрович ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. – 434 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42458
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене комплексному аналізу процесу глобалізації освіти та визначенню сутності, обґрунтуванню методологічного та світоглядного значення, етапів, напрямків становлення інформаційної педагогіки в умовах глобалізації та її впливу на формування самостійної творчої особистості. Показано, що впровадження інформаційної педагогіки в українському контексті є одним з головних чинників становлення і розвитку інноваційно-інформаційного суспільства. Головними засадами впровадження інформаційних освітніх технологій є насамперед висока інформаційна культура особистості, що базується на загальнолюдських цінностях та адекватній інноваційно-інформаційному суспільству моделі морального виховання його членів. uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the complex analysis of globalization of education and determining essence, substantializing methodological and philosophical meaning, stages, directions of the becoming of information pedagogy in the context of globalization and its impact on the formation of independent creative personality. It was shown that introduction of information pedagogy in Ukrainian context is one of the main factors of becoming and development of innovative information society. The main principles of the implementation of information educational technologies is primarily a high information culture of a personality based on values and adequate innovation and information model of moral education of its members that are common for society. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інформаційна педагогіка uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject інформатизація uk
dc.subject освіта uk
dc.subject особистість uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject інформаційні освітні технології uk
dc.subject безперервна освіта uk
dc.subject information pedagogy uk
dc.subject globalization uk
dc.subject informatization uk
dc.subject education uk
dc.subject personality uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject information educational technologies uk
dc.subject lifelong education uk
dc.title Становлення інформаційної педагогіки в умовах глобалізації: філософський аналіз uk
dc.title.alternative Becoming of Information Pedagogy in the Context of Globalization: Philosophical Analisys uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 130.2:004.422.322:37.013.73


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу