Дисертаційне дослідження присвячене комплексному аналізу процесу глобалізації освіти та визначенню сутності, обґрунтуванню методологічного та світоглядного значення, етапів, напрямків становлення інформаційної педагогіки в умовах глобалізації та її впливу на формування самостійної творчої особистості. Показано, що впровадження інформаційної педагогіки в українському контексті є одним з головних чинників становлення і розвитку інноваційно-інформаційного суспільства. Головними засадами впровадження інформаційних освітніх технологій є насамперед висока інформаційна культура особистості, що базується на загальнолюдських цінностях та адекватній інноваційно-інформаційному суспільству моделі морального виховання його членів.
Dissertation is devoted to the complex analysis of globalization of education and determining essence, substantializing methodological and philosophical meaning, stages, directions of the becoming of information pedagogy in the context of globalization and its impact on the formation of independent creative personality. It was shown that introduction of information pedagogy in Ukrainian context is one of the main factors of becoming and development of innovative information society. The main principles of the implementation of information educational technologies is primarily a high information culture of a personality based on values and adequate innovation and information model of moral education of its members that are common for society.