Здійснено аналіз літературних джерел стосовно шляхів формування здорового способу життя у здобувачів закладів вищої освіти. Найважливішим завданням є формування свідомого ставлення здобувача до свого здоров’я, формування фізичного здоров’я, усвідомлення потреби у фізичному вдосконаленні та звички до самостійних занять фізичною культурою та спортом, набуття знань та навичок здорового способу життя. Визначено, що умовою реалізації оздоровчих методик у закладах вищої освіти є формування у студентів ціннісного ставлення до здоровʼя. Охарактеризовано сучасні систему фізичного виховання у закладах вищої освіти України та оздоровчі технології, які впливають на рівень мотивації до занять фізичними вправами. Визначено основні проблеми формування здорового способу життя та шляхи їх вирішення. Доведено, що використання фітнес-технологій, сучасних методик, різних варіантів оздоровчих програм, вправ циклічного швидкісно-силового або комплексного характеру сприяють залученню студентської молоді до рухової активності.
An analysis of literary sources regarding the ways of forming a healthy lifestyle among students of higher education institutions was carried out. The most important task is the formation of the acquirer's conscious attitude to his health, the formation of physical health, the awareness of the need for physical improvement and the habit of independent physical education and sports, the acquisition of knowledge and skills of a healthy lifestyle. It was determined that the condition for the implementation of health-improving methods in institutions of higher education is the formation of students' valuable attitude to health.
The modern system of physical education in higher education institutions of Ukraine and health technologies that affect the level of motivation for physical exercises are characterized. The main problems of forming a healthy lifestyle and ways to solve them have been identified. It has been proven that the use of modern methods, various options of health programs, cyclic speed-strength or complex exercises contribute to the involvement of student youth in motor activity.