У дисертації здійснено науковий аналіз проблеми формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. У результаті дослідження визначено структуру професійної готовності, обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості її компонентів. Розроблено диференційовані таблиці комплексної оцінки професійної готовності студентів до педагогічної діяльності за п’ятьма рівнями. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що процес фахової підготовки студентів суттєво поліпшується при впровадженні розробленої програми формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності на основі реалізації запропонованих педагогічних умов: поетапне здійснення підготовки студентів на основі взаємозв’язку теорії і практики, інтеграції професійно орієнтованих дисциплін; диференційований підхід до навчання відповідно до рівня професійної готовності студентів; застосування особистісно орієнтованих та інтерактивних методів і форм навчання студентів; проведення професійної діагностики та відповідного коригування процесу підготовки студентів на всіх його етапах; активізація самостійної роботи студентів з використанням комплексно-диференційованих програм.
Scientific analysis of the problem of formation the future physical training teachers readiness for professional activity is given in this thesis. As a result of research the structure of professional readiness is determined; criteria, factors and levels of forming of its components is well-founded. It’s worked out the differentiated tables of composite appreciation of students professional skills for their pedagogical activity consisting five levels. It is theoretically founded and experimentally corrected that professional training of students substantially getting better thanks to using developed programm of forming of readiness of future physical training teachers for their professional activity on the basis of realization of the suggested pedagogical conditions: gradual realization of training of students on the basis of interconnection of theory and practice, integrations of the professional and reference subjects; the individual approach to teaching accordingly to the level of professional readiness of students; the use of the individual and oriental and interactive methods and forms of teaching; carrying out of professional diagnostics and proper correction of process of training of students at each its stage; activation of original work of students with the use of the complex and differentiated programms.