Дисертація присвячена дослідженню фахової підготовки майбутніх учителів музики в процесі інтеграції музично-виконавських дисциплін. Розкриті методологічні підходи до формування означеного феномена. Охарактеризовано сутність і зміст фахової підготовки студентів інститутів мистецтв у процесі інтеграції музично-виконавських дисциплін, визначено компонентну структуру. Розроблено критерії та показники, на основі яких виявлено рівні сформованості фахової підготовленості майбутніх учителів музики у процесі інтеграції музично-виконавських дисциплін. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено чотири етапи методики формування фахової підготовленості студентів інститутів мистецтв у процесі інтеграції музично-виконавських дисциплін, а саме: opгaнiзaцiйнo-пiдгoтoвчий; впpoвaджувaльнo-пpaктичний; самостійно-творчий; кoнтpoльнoузaгaльнюючий. У результаті проведеної експериментальної роботи виявлена позитивна динаміка якості фахової підготовки майбутнього вчителя музики у процесі інтеграції музично-виконавських дисциплін, що свідчить про ефективність дисертаційного дослідження.
The thesis is devoted to the study of professional future music teachers in the integration of music and performing disciplines. Disclosed methodological approaches to the formation of definite phenomenon. We characterize the nature and content of students' professional training institutions in the process of integrating arts musical performance disciplines defined component structure. The criteria and indicators against which found levels of development of vocational training future music teachers in the integration of music and performing disciplines. Theoretically and experimentally verified four stage method of forming professional training of students in the Art Institute of Integration of Music and Performing disciplines, namely ophanizatsiyno-pidhotovchyy; vppovadzhuvalno-ppaktychnth, a self-creative; kontpolno-uzahalnyuyuchyy. As a result of experimental work revealed a positive trend as training of future music teachers in the integration of music and performing disciplines, indicating the effectiveness of the research.