У дисертації розроблено та теоретично обґрунтовано модель позанавчальної діяльності з розвитку творчої обдарованості студентської молоді в мистецькій студії; соціально-педагогічні умови розвитку творчої обдарованості студентської молоді у вищому навчальному закладі. Удосконалено зміст та форми позанавчальної діяльності з розвитку творчої обдарованості студентської молоді у вищому навчальному закладі засобами студійної діяльності. Впроваджено методику педагогічного оцінювання рівня сформованості показників творчої обдарованості студентської молоді; навчально-методичний комплекс для забезпечення розвитку творчої обдарованості студентської молоді у позанавчальній діяльності вищого навчального закладу.
The model of the extra-curricula activity with the constructively gifted student youth in the art studio; social and pedagogical conditions of developing the student youth creative gifts in the higher educational establishment have been worked out in the dissertation. The context and forms of the extra-curricula activity with the constructively gifted youth by means of the studio activity in the higher educational establishment have been improved.
The methodology of pedagogical assessment of the indices formation level of student youth constructive gift, the educational and methodical complex for providing the
development of student youth constructive gift in the extra-curricula activity of the higher educational establishment have been put.