Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калюжна, Тетяна Григорівна
dc.date.accessioned 2023-10-10T11:18:07Z
dc.date.available 2023-10-10T11:18:07Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Калюжна, Тетяна Григорівна. Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Калюжна Тетяна Григорівна ; наук. керівник Уваркіна Олена Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 197 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42384
dc.description.abstract У дисертації проаналізовано концептуальні основи педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти сучасного вчителя з позицій розгляду духовних пріоритетів у структурі особистісних орієнтацій. Визначені ціннісні орієнтації сучасного педагога з виділенням рівнів функціонування аксіологічної площини як орієнтиру для виявлення динаміки розвитку ціннісних основ особистості. Також розглянуто функції та низку принципів педагогічної аксіології та розроблено концептуальні основи педагогічної аксіології як науки про цінності освіти, аналізуються проблеми сучасної професійно-педагогічної освіти, доведено що, аксіосфера сучасного вчителя – це унікальна духовна освіта, що включає ціннісні орієнтації, які забезпечують самозбереження людини в просторі і в часі. uk
dc.description.abstract The results of the investigation are being defended, during which the conceptual foundations of pedagogical axiology were analyzed as a basis of an evaluative education of a modern teacher from the point of view of the spiritual priorities in the structure of personal orientations. The evaluative orientations are defined with the distinction of the levels of the functioning of an axiological space as a landmark for detection of a development’s dynamics of the valuable personal basis. Also the functions and the set of principles of pedagogical axiology were studied and the conceptual basis of pedagogical axiology as a science about the values of education was developed. The problems of the modern professional pedagogical education is being analyzed, and it is proved that the modern teacher’s axiosphere– is the unique spiritual education which includes valuable orientations which provide the self-preservation of human in space and time. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічна аксіологія uk
dc.subject освіта uk
dc.subject професійно-педагогічна діяльність uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject сучасний вчитель uk
dc.subject модернізація uk
dc.subject educational axiology uk
dc.subject education uk
dc.subject professional-pedagogical activities uk
dc.subject evaluative orientations uk
dc.subject modern teacher uk
dc.subject modernization uk
dc.title Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти uk
dc.title.alternative The pedagogical axiology in terms of modernization of professional-pedagogical education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.048.4.01:1(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу