Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Аналіз проблем онлайн-тренувань в художній гімнастиці

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Загітова, М. Г.
dc.contributor.author Радченко, Л. О.
dc.date.accessioned 2023-10-06T11:56:28Z
dc.date.available 2023-10-06T11:56:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Загітова, М. Г. Аналіз проблем онлайн-тренувань в художній гімнастиці / М. Г. Загітова, Л. О. Радченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 9 (169). – С. 62-66. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42331
dc.description.abstract Матеріал статті присвячено обґрунтуванню негативних та позитивних аспектів в організації онлайн-тренувань юних спортсменок, що мають місце у художній гімнастиці. В роботі визначено важливі проблеми, що виникають в процесі побудови онлайн тренувань гімнасток 8-12 років, а саме: знижені можливості контролю виконання гімнастками вправ (відзначили 86 % респондентів), обмеженні можливості приміщень для виконання вправ із предметом (відзначили 80% респондентів); простір приміщень та умови для проведення занять (відзначили 86% респондентів); збільшення факторів травматизму (відзначили 50% респондентів), комунікаційні проблеми – якісний зворотній зв’язок зі спортсменками (відзначили 40% опитаних), відсутність методичних рекомендацій до проведень онлайн-тренувань в художній гімнастиці (відзначили 30% опитаних). В статті виділені позитивні моменти, що виникають в процесі проведення онлайн тренувань у художній гімнастиці: можливість соціальної адаптації дитини, проведення занять в безпечних для дитини умовах, можливість працювати в умовах карантинних обмежень, можливість познайомитись з методиками тренування різних тренерів, можливість продовжувати тренувальний процес під час шкільних канікул чи поїздок, економія часу на проїзд, більша увага з боку тренера. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the substantiation of negative and positive aspects in the organisation of online training of young athletes in rhythmic gymnastics. The paper identifies important problems that arise in the process of building online training for gymnasts aged 8-12 years, namely: reduced ability to control the performance of exercises by gymnasts (noted by 86% of respondents), limited possibilities of premises for performing exercises with an object (noted by 80% of respondents); space and conditions for conducting classes (noted by 86% of respondents); increase in injury factors (noted by 50% of respondents), communication problems - qualitative feedback from athletes (noted by 40% of respondents), lack of methodological recommendations (noted by 40% of respondents). The article highlights the positive aspects that arise in the process of online training in rhythmic gymnastics: the possibility of social adaptation of the child, conducting classes in safe conditions for the child, the ability to work under quarantine restrictions, the opportunity to get acquainted with the training methods of different coaches, the ability to continue the training process during school holidays or trips, saving travel time, more attention from the coach. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject художня гімнастика uk
dc.subject онлайн-заняття uk
dc.subject тренувальний процес uk
dc.subject rhythmic gymnastics uk
dc.subject online classes uk
dc.subject training process uk
dc.title Аналіз проблем онлайн-тренувань в художній гімнастиці uk
dc.title.alternative Analysis of the problems of online training in rhythmic gymnastics uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.412.2
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.9(169).13


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics