Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів туристичної галузі у процесі фахової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайчук, Ганна Модестівна
dc.date.accessioned 2023-10-06T11:45:44Z
dc.date.available 2023-10-06T11:45:44Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Зайчук, Ганна Модестівна. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів туристичної галузі у процесі фахової підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Зайчук Ганна Модестівна ; наук. керівник Вачевський Мирон Васильович ; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Київ, 2010. - 312 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42329
dc.description.abstract У дослідженні виявлено основні складові професійної компетентності майбутнього маркетолога туристичної сфери, які лежать в основі формування його професійної компетентності-спеціальна, соціальна, особистісна компетенції. Уточнено поняття «професійна компетентність» маркетолога туристичної сфери» та «професійна компетенція». З’ясовано теоретичні та методичні засади формування у студентів - майбутніх маркетологів, професійних компетенцій, як основи професійної компетентності фахівця у туристичній галузі діяльності. Розроблено модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців туристичної галузі (маркетолога). Досліджено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено вплив педагогічних технологій на рівень формування професійних компетенцій, як умови підготовки маркетологів до основних видів маркетингової діяльності. Визначено доцільні засоби діагности сформованості компетенцій студентів – майбутніх фахівців. Підготовлено методичні розробки. Удосконалено методику організації навчання майбутніх фахівців маркетологів туристичної галузі в навчально-виховному процесі студентів ВНЗ у досліджуваний період. uk
dc.description.abstract The problem of professional competence formation of future marketologists of tourist sphere in the process of professional education had been researched by the author. The basic components of professional competence are analyzed. The history of tourist industry of Ukraine is given. The main national resorts are described and their best features are superbly presented. Their economical effect in the state turnover is judged and proved. Theoretical and methodical principles of professional competence formation are presented. The influence of innovative pedagogical technologies on the studing is entirely investigated. Possible trends of tourist industry future development are predicted. The conceptual model of professional competence formation of future specialists of tourist industry is developed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject туристична галузь uk
dc.subject рекреаційний потенціал uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject професійна компетенція uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject компетентнісно-орієнтований підхід uk
dc.subject tourist industry uk
dc.subject innovation uk
dc.subject pedagogical technologies uk
dc.subject professional competence formation uk
dc.subject marketologists uk
dc.subject methodical complex uk
dc.subject competent approach uk
dc.subject economical effect uk
dc.subject professional activity uk
dc.title Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів туристичної галузі у процесі фахової підготовки uk
dc.title.alternative Professional competence formation of future marketologists of tourist industry in the process of professional education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378. 147:796.5(100)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу