У дослідженні виявлено основні складові професійної компетентності майбутнього маркетолога туристичної сфери, які лежать в основі формування його професійної компетентності-спеціальна, соціальна, особистісна компетенції. Уточнено поняття «професійна компетентність» маркетолога туристичної сфери» та «професійна компетенція». З’ясовано теоретичні та методичні засади формування у студентів - майбутніх маркетологів, професійних компетенцій, як основи професійної компетентності фахівця у туристичній галузі діяльності. Розроблено модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців туристичної галузі (маркетолога). Досліджено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено вплив педагогічних технологій на рівень формування професійних компетенцій, як умови підготовки маркетологів до основних видів маркетингової діяльності. Визначено доцільні засоби діагности сформованості компетенцій студентів – майбутніх фахівців. Підготовлено методичні розробки. Удосконалено методику організації навчання майбутніх фахівців маркетологів туристичної галузі в навчально-виховному процесі студентів ВНЗ у досліджуваний період.
The problem of professional competence formation of future marketologists of tourist sphere in the process of professional education had been researched by the author. The basic components of professional competence are analyzed. The history of tourist industry of Ukraine is given. The main national resorts are described and their best features are superbly presented. Their economical effect in the state turnover is judged and proved. Theoretical and methodical principles of professional competence formation are presented. The influence of innovative pedagogical technologies on the studing is entirely investigated. Possible trends of tourist industry future development are predicted. The conceptual model of professional competence formation of future specialists of tourist industry is developed.