Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Практична складова в системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури (з досвіду роботи КЗВО «Луцький педагогічний коледж»)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисенко, Н. Г.
dc.contributor.author Дишко, О. Л.
dc.contributor.author Василевська, Л. Й.
dc.contributor.author Мудрик, С. Б.
dc.contributor.author Мороз, М. С.
dc.contributor.author Констанкевич, В. П.
dc.date.accessioned 2023-10-06T11:38:15Z
dc.date.available 2023-10-06T11:38:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Практична складова в системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури (з досвіду роботи КЗВО «Луцький педагогічний коледж») / Н. Г. Денисенко, О. Л. Дишко, Л. Й. Василевська, С. Б. Мудрик, М. С. Мороз, В. П. Констанкевич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 9 (169). – С. 46-50. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42325
dc.description.abstract У статті аналізується суб’єктивне сприйняття студентами Луцького педагогічного коледжу ролі педагогічної практики в системі підготовки фахівця для Нової української школи. У цьому контексті з’ясовано, що практична складова підготовки майбутнього вчителя фізичної культури як невід’ємна частина його професійного навчання, убезпечує встановлення зв’язку між теорією та практикою, оскільки лише в умовах реальної професійної діяльності можлива інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів. З метою вивчення умов формування практичних компетентностей здобувачів вищої освіти у процесі організації різних видів практикумів було проведено анкетування, яке мало на меті дослідити суб’єктивне ставлення студентів 2-3-4 курсів Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» до означеної проблеми. Зроблено висновок, що переважна більшість опитаних студентів пов’язує формування фахових компетентностей з проходженням різних видів практикумів (пропедевтичний, в закладах оздоровлення і відпочинку, переддипломний) за допомогою яких формується аналітичне мислення, професійна гнучкість та інноваційність. Вищій школі потрібно формувати у студентів нові когнітивні та практичні знання, розвивати в гармонійній єдності теорії і практики уміння проводити урочні і позаурочні форми фізичної культури з використанням нових видів спорту. uk
dc.description.abstract The article analyzes the subjective perception of students Lutsk Pedagogical College of the role of pedagogical practice in the system specialist training for the New Ukrainian School. In this context, it was found out that the practical component of training a future teacher of Physical Education, as an integral part of his professional training, ensures installation connection between theory and practice, because only in real conditions integration of theoretical and practical knowledge is possible in professional activities ability of students. In order to study the conditions of formation of practical competencies of students of higher education in the process of organization of various types practicums, a questionnaire was conducted, which aimed to investigate subjective attitude of students of the 2-3-4 courses of the Communal Institution of higher education education "Lutsk Pedagogical College" to the specified problem. Done conclusion that the vast majority of surveyed students associate formation professional competences with the completion of various types of practicums (propaedeutic, in health and recreation facilities, pre-diploma) for with the help of which analytical thinking, professional flexibility and innovativeness. It was concluded that all types of workshops have their own purpose and task. Higher education needs to form new cognitive skills in students practical knowledge, develop skills in a harmonious unity of theory and practice conduct curricular and extracurricular forms of physical culture using new ones types of sports. Educational institutions that are not afraid to experiment and will succeed do it faster than others, will create new innovative professional models specialists for the New Ukrainian School and will have a tangible competitive advantage in the market of health and educational services of Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject практикум uk
dc.subject пропедевтичний практикум uk
dc.subject практика в закладах оздоровлення і відпочинку uk
dc.subject літня практика uk
dc.subject переддипломна педагогічна практика uk
dc.subject майбутній вчитель фізичної культури uk
dc.subject practicum uk
dc.subject propaedeutic practicum uk
dc.subject practice in health and recreation facilities uk
dc.subject summer practice uk
dc.subject pre-diploma pedagogical practice uk
dc.subject future teacher of Physical Education uk
dc.title Практична складова в системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури (з досвіду роботи КЗВО «Луцький педагогічний коледж») uk
dc.title.alternative Practical component in the training system of future teachers of physical education (from the work experience of KZVO "Lutsky pedagogical college") uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:796(477.82)(043.5)
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.9(169).09


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу