The presented research examines the importance of special training and the formation of the professional style of physical education teachers, as well as the concept of authority as an important indicator of the professionalism of a physical education teacher, and perhaps the most important factor in the success of his activity. It was found that the level of authority of the physical education teacher among high school students directly affects the effectiveness of classes and the level of motivation of students. The results of the presented research allow us to state that knowing the importance of the components of authority will allow the teacher to demonstrate to students, first of all, the properties that are more important for high school students, as well as to present them more vividly.
The absence or insufficient level of development of the components significantly reduces the authority of the teacher, or even leads to the loss of his authority among students.
В представленій науковій розвідці розглянуто важливість спеціальної підготовки та формування професійного стилю вчителів фізичної культури, а також поняття авторитету як важливого показника професіоналізму вчителя фізичної культури, і чи не найважливішого фактору успішності його діяльності. Виявлено, що рівень сформованості авторитету вчителя фізичної культури серед старшокласників напряму впливає на ефективність занять та рівень замотивованості учнів. Адже є прямий зв'язок, який встановлено до «рангу» батьківських законів: успіх виховного впливу залежить від ставлення до особистості. Аналізуючи сучасну літературу доведено, що поняття авторитету часто подається у авторитарному стилі, який абсолютно не сприймається сучасними дітьми, особливо старшого шкільного віку. Саме тому дана концепція вимагає прогресивних підходів, за яких вчитель виступає як особистість, а не просто дорослий, що має більше прав у певній групі, але і до своїх учнів він ставиться як до особистостей, незалежно від рівня їх фізичного розвитку та успіхів у вивченні певної дисципліни шкільної програми.
Визначено, що дисципліні фізичне виховання і спорт належить важлива роль в соціалізації підлітків, формуванні та розвиток важливих психофізичних вмінь та навичок, які зумовлюють якість їх подальшого життя, навчання та професійної діяльності. Результати представленого дослідження дозволяють заявити про те, що знання вагомості складових авторитету дозволить вчителю продемонструвати учням, в першу чергу, важливіші для старшокласників властивості, а також представити їх яскравіше. Відсутність чи недостатній рівень розвитку складових суттєво знижує авторитет педагога, або ж взагалі призводить до втрати його авторитету серед учнів.