Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади використання умовно-графічної наочності у процесі навчання всесвітньої історії в 10-11 класах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Желіба, Олександр Володимирович
dc.date.accessioned 2023-10-06T09:19:57Z
dc.date.available 2023-10-06T09:19:57Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Желіба, Олександр Володимирович. Методичні засади використання умовно-графічної наочності у процесі навчання всесвітньої історії в 10-11 класах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання історії / Желіба Олександр Володимирович ; наук. керівник Ладиченко Тетяна В'ячеславівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 293 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42303
dc.description.abstract Дослідження містить розробку системи використання умовно-графічної наочності на уроках всесвітньої історії в 10–11-х класах, зокрема аналіз історії розробки проблеми, її сучасного стану в Україні та за кордоном; класифікацію умовно-графічної наочності, характеристику окремих структурних елементів кожного виду умовно-графічної наочності і на цій основі визначення їх дидактичних можливостей; розробку методики використання умовно-графічної наочності на уроках всесвітньої історії в старших класах; аналіз масштабу впливу розроблених класифікацій на ефективність роботи учителів всесвітньої історії і на якість навчальних досягнень учнів із всесвітньої історії в 10–11-х класах. Підсумки експерименту дозволяють констатувати стабільний позитивний ефект від використання системи креслярських засобів на уроках історії та методів роботи з ними. uk
dc.description.abstract Researches contains system engineering of use of conditional-graphic presentation at lessons of the world history in 10-11 classes. Fore example: the analysis of a history of development of a problem and its modern condition in Ukraine and abroad; classification of conditional-graphic presentation, characteristic of separate structural elements of each of available kinds of conditional-graphic presentation, and on this basis - them didactics of an opportunity; development of a technique of use of conditional-graphic presentation at lessons of the world history in 10-11 classes; the analysis of scale of influence of the developed classifications on quality of work of the teachers of the world history, qualities of educational achievement of the schoolboys from the world history in 10-11 classes. The results of experiment permit to speak about a stable positive effect from use of system of drawing means at lessons of a history and methods of work with them. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject умовно-графічна наочність uk
dc.subject графік uk
dc.subject діаграма uk
dc.subject логічна схема uk
dc.subject стрічка часу uk
dc.subject таблиця uk
dc.subject conditional-graphic presentation uk
dc.subject graph uk
dc.subject diagram uk
dc.subject scheme uk
dc.subject tape of time uk
dc.subject table uk
dc.title Методичні засади використання умовно-графічної наочності у процесі навчання всесвітньої історії в 10-11 класах uk
dc.title.alternative Methodical bases of use of conditional-graphic presentation during training the world history at 10-11 classes uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.894:371.335


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу