Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особенности формирования представлений о будущей семье у старшеклассников

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демидова, Татьяна Анатольевна
dc.date.accessioned 2023-10-02T13:28:14Z
dc.date.available 2023-10-02T13:28:14Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Демидова, Татьяна Анатольевна. Особенности формирования представлений о будущей семье у старшеклассников : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогическая и возрастная психология / Демидова Татьяна Анатольевна ; науч. рук. Долинская Любовь Васильевна ; Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - Киев, 2002. - 269 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42209
dc.description.abstract У дослідженні представлено результати теоретичного і експериментального вивчення психологічних особливостей процесу формування уявлень старшокласників про майбутню сім’ю. Розширено і поглиблено поняття “уявлення про сім’ю”; обґрунтовано процес статево – рольової ідентифікації, як основного механізму формування уявлень старшокласників про майбутню сім’ю; визначено структуру (когнітивний, емоційно-оцінний і поведінковий компоненти) уявлень про сім’ю, виявлено критерії (знання функцій сім’ї, ідентифікація родини з майбутньою сім’єю, ідентифікаційна поведінка, способи рішення конфліктів в сімейних ситуаціях), показники (зміна семантичних просторів), рівні знань (недостатній, задовільний, достатній) і ідентифікації (низький, середній, високий) уявлень старшокласників про майбутню сім’ю. uk
dc.description.abstract The dissertation deals with the results of theoretical and experimental study of psychological peculiarities of process of forming senior students’ ideas of their future families. The notion “the idea of family” is extended and deepened. The process of role – sexual identification is scientifically grounded as the main mechanism of forming senior students’ ideas of their future families. The structure of ideas of future families (cognitive, emotional and behaviour components) is determined. The criteria (the awareness of the family functions, the identification of parents’ family with future family, identification behaviour, the ways of family conflicts solving), the indicators (the change of semantic expanses), the levels of knowledge (insufficient, satisfactory, sufficient) and the levels of identification (low, middle, high) of senior students’ ideas of their future families are defined. uk
dc.language.iso ru_RU uk
dc.subject сім’я uk
dc.subject функції сім’ї uk
dc.subject ранній юнацькій вік uk
dc.subject уявлення про сім’ю uk
dc.subject статево-рольова ідентифікація uk
dc.subject активне соціально-психологічне навчання uk
dc.subject family uk
dc.subject family’s functions uk
dc.subject adolescent age uk
dc.subject ideas about family uk
dc.subject role-sexual identification uk
dc.subject active social psychological training uk
dc.title Особенности формирования представлений о будущей семье у старшеклассников uk
dc.title.alternative The Peculiarities of Forming Senior Students’ Ideas of Their Future Families uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.8: 316.614.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу