Вперше науково обґрунтовано теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційнооздоровчої діяльності. Розроблено та експериментально перевірено систему професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності, що увібрала концепцію, цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, організаційно-процесуальний та критеріально-оцінювальний блоки, які презентовані у вигляді моделі, навчально-методичне забезпечення та педагогічні умови такої підготовки (змістове наповнення професійно орієнтованих дисциплін із урахуванням специфіки рекреаційно-оздоровчої діяльності; забезпечення професійної підготовки активними методами навчання, сучасними інформаційнокомунікаційними технологіями та суб’єкт-суб’єктною взаємодією викладачів і студентів; інтеграція теоретичної, практичної та науково-дослідної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту в процесі проведення практик та організації науково-дослідної роботи студентів).
For the first time, theoretical and methodical principles of professional training of prospective specialists in physical education and sports for recreational and health-related activities were scientifically substantiated. It was developed and experimentally tested the system of professional training of prospective specialists in physical education and sport for recreational and health-related activities, which includes the concept, target, theoretical and methodological, organizational and procedural, and criterion-evaluation blocks, presented in the form of a model; educational and methodical provision and pedagogical conditions for such training (content of professionally oriented disciplines taking into account the specifics of recreational and health-related activities; provision of professional training by active methods of teaching, modern information and communication technologies and subject-to-subject interaction of teachers and students; integration of theoretical, practical and research training of prospective specialists in physical education and sports in the process of conducting practices and organizing students’ research work).