Підготовка військових моряків в умовах прийнятих державних стандартів в умовах перманентних змін, які відбуваються в суспільно-економічному та військово-політичному просторі України, передбачає постійне оновлення відповідних освітніх програм. І це оновлення має відбуватись шляхом забезпечення формування інтегральної фахової компетентності через зміну змістового наповнення навчальних дисциплін (їх змістових модулів) в контексті оновлення державних вимог (МОУ, ЗСУ, ГШ ЗСУ та ін.) до підготовки військових фахівців; технічного (матеріально-технічного) забезпечення освітньо-професійного середовища з урахуванням світових змін і надбань; програм-симуляторів та тренінгово-тренажерних програм підготовки військовослужбовців; змінних інтеграційних або розмежувальних процесів. Зокрема, у 2022 році в рамках оновлення системи фізичної підготовки у військових частинах (підрозділах) Військово-Морських Сил Збройних Сил України дорученням на виконання оперативного завдання було постановка мети – перепрацювання та введення в дію 2-го видання військової керівної деталізованої публікації – Настанова з фізичної підготовки для військових частин (підрозділів) Військово-Морських Сил Збройних Сил України. Методологічну основу дослідження становить комплекс підходів (задачний, діяльнісний, результатний), принципів (наочності, зв’язку теорії з практикою, активності), загальнотеоретичних та емпіричних методів. Мету статті визначаємо як окреслення особливостей фізичної підготовки майбутніх офіцерів ВМС ЗСУ як складову інтегральної фахової компетентності в контексті останніх унормовуючих змін. Найголовніше – оновлюючи змістових контент, не втратити досягнення у напрямі загальної та спеціальної підготовки військовослужбовців і майбутніх військовослужбовців, які вже напрацьовані й відпрацьовані, зокрема й у Військово-Морських Силах.
Training of military sailors in the conditions of the accepted state standards and permanent changes which occur in social and economic and military-political space of Ukraine, provides constant updating of the corresponding educational programs. And this renewal should take place by ensuring the formation of integrated professional competence through changes in the content of academic disciplines (their content modules) in the context of updating state requirements (MOU, ZSU, GS ZSU, etc.) to train military specialists; technical (material and technical) provision of educational and professional environment taking into account world changes and achievements; simulator programs and training programs for servicemen; variable integration or delimitation processes. In particular, in 2022, as part of the renewal of the system of physical training in military units (subdivisions) of the Naval Forces of the Armed Forces of Ukraine the task was to set a goal – to revise and to implement the 2nd edition of the military leadership detailed publication – Guidelines for physical training for military units (subdivisions) of the Naval Forces of the Armed Forces of Ukraine. The methodological basis of the research is a set of approaches (task, activity, result), principles (clearness, connection of theory with practice, activity), general theoretical and empirical methods. The aim of the article is defined as outlining the features of physical training of future officers of the Armed Forces of the Ukrainian Navy as a component of integrated professional competence in the context of the latest regulatory changes. By updating the content the most important thing is not to lose the achievements in the direction of general and special training of servicemen and future servicemen, which have already been developed and worked out, including in the Naval Forces.