Статтю присвячено аспектам впровадження інноваційних технологій у систему фізичного виховання здобувачів освіти закладів вищої освіти. Мета статті полягає в аналізі процесу впровадження інноваційних технологій у систему фізичного виховання здобувачів освіти ЗВО, а також у визначенні ролі мультимедійних освітніх технологій та цифровізації в період карантинних умов та дистанційного навчання, в наслідок пандемії. Методи дослідження в роботі використані такі: пошуковий по наявній методичній та науковій літературі із аналізом використаних джерел, класифікація, з’ясування причинно-наслідкових зв’язків, систематизація, конкретизація. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні механізмів впровадження інноваційних технологій в освітню систему фізичного виховання здобувачів освіти, а також у визначенні особливостей запровадження та реалізації мультимедійних освітніх технологій в дистанційному режимі, в наслідок пандемії, викликаної Covid-19. Важливість тематики дослідження обумовлена вимогами досвіду, в першу чергу, потребою аналізу суті, шляхів і ключових способів розвитку освітніх інновацій, що відбуваються під дією докорінних змін міжнародного культурного і соціального розвитку, під дією глобалізаційних процесів, а також інформаційної революції. Інноваційність освітнього розвитку – систематичні новації в роботі закладів освіти, в навчально-виховний процес – є тією терміновою необхідністю, без реалізації якої вона позбудеться взаємозв’язку з життям, втратить свої творчі ресурси, стане абсолютно рутинною звичкою, в якій не буде потреби ні для суспільства, ні для людини. Життя створює виклики для пришвидшення розшукування, експериментування, запуску інноваційних технологій, використання новітніх методів освіти. Безперечно невід’ємною частиною освітнього процесу в закладах вищої освіти є фізичне виховання. Відбір результативних підходів до занять з фізичного виховання та застосування новітніх інноваційних технологій в процесі занять, є одним з головних способів освіти сучасної педагогіки. Застосування новітніх технологій фізичного виховання та їх елементів в освітньому процесі закладів вищої освіти надає можливість підвищити рівень об'єму рухової активності молоді, більш ефективно й корисно розв'язувати завдання процесу фізичного виховання, покращувати фізичне здоров’я і забезпечувати розвиток рухових характеристик, підвищувати інтерес здобувачів освіти до занять фізкультурою.
The article is concerned with the innovative technologies mainstreaming into the system of physical education of applicants for higher education. The objective of the article is to analyze the process of innovative technologies mainstreaming into the system of physical education of applicants for higher education. The methods of research are the following: method of search using the available methodological and scientific literature with analysis of the found material, classification, elucidation of cause-effect relationships, systematization and specification. Scientific novelty of the study lies in the determination of the mechanisms that are concerned with the innovative technologies mainstreaming into the physical education system of applicants for higher education. The importance of the subject matter of the study derives from the requirements of experience, primarily from the necessity to analyze nature, ways and key techniques of developing educational innovations in response to fundamental changes in international cultural and social development, globalization processes, as well as the information revolution. The innovative nature of educational development, that is, systematic innovation both in the activity of educational institutions and educational process, is an urgent necessity focused on maintaining its connection with life and supporting its creative resources. Life creates challenges to accelerate the process of searching, experimentation, implementing innovative technologies, using the advanced methods of education. Unquestionably, physical education is an inseparable part of the educational process in higher education institutions. The selection of effective approaches to physical education classes and the application of the advanced innovative technologies towards classes are the principal methods of educating modern pedagogy. The application of the modern physical education technologies and its elements in the educational process of higher education institutions provides an opportunity to increase the level of physical activity of young people, solve physical education challenges more efficiently and usefully, improve physical health, develop motor characteristics, engage the applicants in sports.