У статті обґрунтовано особливості застосування педагогічних технології в освітньому процесі професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів. На базі теоретичних методів дослідження вперше акцентовано на важливості врахування характерних рис у процесі навчання майбутніх фітнес-тренерів у закладах вищої освіти. Встановлено, що початковими роками народження цього покоління є середина 1990-х до середини 2000-х років. Виявлено риси, які властиві цим молодим людям. До них віднесено: технологічні навички, здатність швидко аналізувати зорову інформацію, прагматичність, підприємливість, високі кар'єрні амбіції, незалежність в думках та поведінці, схильність до лідерства. До негативних рис представників віднесено: нестійкість уваги, егоїстичність, дефіцит навичок спілкування, орієнтованість на швидкий результат, зниження інтелектуальних здібностей. Звернено увагу на такий феномен сучасної цивілізації як «кліпова свідомість» сучасної молоді. Охарактеризовано педагогічні технології, які б сприяли розвитку позитивних або нівелювали вплив негативних характеристик. Технологія індивідуально-диференційованого навчання передбачала вивчення індивідуальних особливостей і когнітивних можливостей студентів; поділ академічної групи на дрібні, але гомогенні підгрупи за критеріями рухливості, швидкості та витривалості нервових процесів; здійснення індивідуального підходу до кожного студента шляхом надання навчальних завдань різної варіації. Запропоновано прийоми активізації уваги та розвитку мислення на лекції та методики оперативного оформлення інформації при конспектуванні відповідного навчального матеріалу. Обґрунтовано клас тренінгових, інформаційно-комунікаційних технологій та технології поетапного навчання руховим діям.
The article substantiates the features of the use of pedagogical technologies in the educational process of professional training of future fitness trainers. On the basis of theoretical research methods, for the first time, attention is focused on the importance of taking into account the characteristic features in the process of training future fitness trainers in higher education institutions. It has been established that the initial years of birth of this generation are the mid-90s to the mid-2000s. The features inherent in these young people are revealed. These include: technological skills, the ability to quickly analyze visual information, pragmatism, entrepreneurship, high career ambitions, independence in thought and behavior, a tendency to leadership. The negative features of the representatives include: instability of attention, selfishness, lack of communication skills, focus on quick results, and a decrease in intellectual abilities. Pay attention to such a phenomenon of modern civilization as the «clip consciousness» of modern youth. Pedagogical technologies that contribute to the development of positive or leveling the influence of the negative characteristics are characterized. The technology of individually differentiated learning included the study of individual characteristics and cognitive capabilities of students; division of the academic group into small but homogeneous subgroups according to the criteria of mobility, speed and endurance of nervous processes; implementation of an individual approach to each student by providing educational tasks of different variations. Techniques for activating attention and developing thinking at lectures and methods for quickly processing information when taking notes on educational material are proposed. The class of training, information and communication technologies and technologies of step-by-step training of motional actions are substantiated.