Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання інноваційних педагогічних технологій для залучення студентської молоді до цінностей фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сичов, С. О.
dc.contributor.author Сиротинська, О. К.
dc.date.accessioned 2023-09-29T06:31:51Z
dc.date.available 2023-09-29T06:31:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Сичов, С. О. Використання інноваційних педагогічних технологій для залучення студентської молоді до цінностей фізичної культури / С. О. Сичов, О. К. Сиротинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3К (147). – С. 367-370. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42168
dc.description.abstract Використання інноваційних педагогічних технологій для залучення студентської молоді до цінностей фізичної культури. У статті розглянуто питання використання інноваційних педагогічних технологій для залучення студентської молоді до цінностей фізичної культури. Розкрито змістовне наповнювання занять з фізичного виховання, педагогічні умови, які сприяють залученню студентів до цінностей фізичної культури. Проведено аналіз наукової та методичної літератури щодо виховання фізичної культури, формування здорового способу життя студентської молоді та залучення їх до цінностей фізичної культури. Доведена необхідність розроблення та впровадження у навчальний процес інноваційних педагогічних технологій, нових методик, створення новітніх моделей формування фізичної культури студентів. Це здійснення особистісно орієнтованого виховання, забезпечення мотивації студентів до занять фізичним вихованням, удосконалення змісту навчальних занять, залучення студентів до професійно-прикладної фізичної підготовки, підвищення педагогічної майстерності викладачів фізичного виховання для успішного вирішення завдань оволодіння студентами цінностями фізичної культури. Обґрунтовано зміст навчальних занять з фізичного виховання, який повинен включати функціонально пов’язані між собою компоненти – когнітивний, емоційно-мотиваційний, операційно-діяльнісний. Виявлені загальні тенденції і умови впровадження особистісно орієнтованих педагогічних технологій у практику засобами фізичного виховання, це гуманно-особистісна, технологія співпраці та технологія вільного виховання студентів. Визначено основні цінності фізичної культури до яких відносяться: збереження та зміцнення здоров’я засобами фізичного виховання, підвищення працездатності, здоровий спосіб життя, фізично-тілесна досконалість, спортивні досягнення, загартування організму, фізична активність, особиста гігієна. Використання інноваційних педагогічних технологій на заняттях з фізичного виховання дозволить якісно впливати на розвиток особистості студента та сприятиме залученню до цінностей фізичної культури. uk
dc.description.abstract The article considers the use of innovative pedagogical technologies to attract student youth to the values of physical culture. The content of physical education classes, pedagogical conditions that contribute to the involvement of students in the values of physical culture are revealed. The analysis of scientific and methodical literature on the education of physical culture, the formation of a healthy lifestyle of student youth and their involvement in the values of physical culture. The necessity of development and introduction into the educational process of innovative pedagogical technologies, new methods, creation of the newest models of formation of physical culture of students is proved. This is the implementation of personality-oriented education, motivating students to physical education, improving the content of classes, involving students in professional and applied physical training, improving the pedagogical skills of physical education teachers to successfully solve problems of mastering the values of physical culture. The content of physical education classes is substantiated, which should include functionally related components – cognitive, emotional-motivational, operational-activity. The general tendencies and conditions of introduction of personality-oriented pedagogical technologies in practice by means of physical education are revealed, it is humane-personal, technology of cooperation and technology of free education of students. The main values of physical culture are identified, which include: maintaining and strengthening health through physical education, improving efficiency, healthy lifestyle, physical fitness, sports achievements, hardening of the body, physical activity, personal hygiene. The use of innovative pedagogical technologies in physical education classes will allow to qualitatively influence the development of the student's personality and will promote involvement in the values of physical culture. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject інновації uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject студенти uk
dc.subject цінності uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject innovations uk
dc.subject pedagogical technologies uk
dc.subject students uk
dc.subject values uk
dc.subject physical culture uk
dc.title Використання інноваційних педагогічних технологій для залучення студентської молоді до цінностей фізичної культури uk
dc.title.alternative Using innovative pedagogical technologies to involve student youth in the values of physical culture uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 612.825:616
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2022.3К(147).79


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу