У дисертації проведено системний філософський аналіз проблем моральної регуляції підприємницької діяльності. Визначено, що «моральні пріоритети» підприємницької діяльності є поняттями, що охоплюють собою сукупність історично сформованих загальнолюдських моральних норм та принципів, які відображають внутрішні інтереси і потреби людей у різних сферах їх соціально-економічної діяльності, цілепокладають економічну діяльність людей, врегульовують її сенси в контексті людських відносин. Доведено, що в системі ринкових відносин складається особлива структура моральних пріоритетів, сукупність яких складає загальну парадигму морального впливу на ринкове виробництво. Доведено, що «моральні пріоритети підприємницької діяльності є більш високим типом осмислення цивілізаційних надбань людства (науки, техніки, технології, моделей організації та управління, моральних цінностей тощо) стосовно безпосереднього виробництва, розподілу і споживання.
The systemic philosophical analysis of problems of the moral adjusting of entrepreneurial activity is conducted in dissertation. It is defined, that moral priorities of entrepreneurial activity are concepts, which consist of the aggregate of the historically formed common to all mankind moral norms and principles which represent internal interests and needs of people in the different spheres of their socioeconomic activity, target economic activity of people, regulate its senses in the context of human relations. It is proved that in the system of market relations it is generated the special structure of moral priorities – the aggregate of these priorities makes the general paradigm of moral influence on a market production. It is proved that moral priorities of entrepreneurial activity are the higher type of comprehension to the civilization properties of humanity (science, technique, technology, models of organization and management, moral values and others like that) in relation to a direct production, division and consumption.