У статті здійснено узагальнення та систематизація результатів наукових досліджень, в яких розкривається залежність стану здоров’я молоді від різних чинників. Мета роботи – обґрунтувати стан здоров’я сучасної студентської молоді та аналіз причин зниження здоров’я студентів. Методологія. Методологічною основою дослідження є системний та особистісно-орієнтований підхід до аналізу наукової літератури та педагогічного досвіду щодо мотивації студентської молоді до свого здоров’я. Наукова новизна полягає у встановленні основних підходів до формування фізичної культури студентської молоді. Метою сучасної концепції фізичного виховання в умовах реформування системи освіти є розробка новітніх теоретико-методичних і практичних підходів до фізичного виховання молоді. Вони повинні забезпечити успішну адаптацію студентів до напруженої навчальної діяльності, до швидко-змінних умов професійної діяльності, військової служби, побуту, а також забезпечити духовне та фізичне вдосконалення. На сучасному етапі реформування системи фізичного виховання вищої школи не можна не враховувати значущості і необхідності формування системних цілісних теоретичних знань як можливості раціонально підходити до пошуку нових шляхів розширення фізіологічних резервів організму, виявляти певні закономірності, знаходити нестандартні рішення при використанні здоров’язбережувальних технологій, орієнтуватись у проблемах збереження власного здоров’я. Лише за таких умов вдається сформувати у студентів стійку мотивацію на здоровий спосіб життя, потребу здійснювати комплекс здоров’язбережувальних заходів. Висновки. Підхід до питання підтримання здоров’я студентської молоді на різних рівнях (сімейному, колективному, національному) означає залучення до розв’язання цієї проблеми не лише галузі охорони здоров’я, але й освіти, культури, соціальної роботи. Більшість студентів приділяють недостатнього значення фізичній культурі, як складової їхньої життєвої активності під час навчання та у майбутній професійній діяльності. Тому під час навчання в закладах освіти студентській молоді необхідно створити мотиваційне та практичне підґрунтя для свідомої здоров’язбережувальної поведінки.
The article generalizes the results of scientific researches at which a dependence of state of a young people health on various factors is opened. The purpose of the work is to ground a state of student youth health as well as an analysis of reasons of decreasing health of students. Methodology. The methodological base of research is the systematic and personal oriented approach to analysis of scientific literature and to pedagogical experience as concerned to a motivation of student youth to own health. Scientific novelty has a goal to determine main approaches to forming physical culture of student’s youth. The purpose of the modern concept of physical education in terms of reforming the education system is to develop the latest theoretical and methodological and practical approaches to physical education of youth. They must ensure the successful adaptation of students to intense educational activities, to the rapidly changing conditions of professional activity, military service, life, as well as provide spiritual and physical improvement. At the present stage of reforming the system of physical education in higher education can not ignore the importance and necessity of forming a holistic theoretical knowledge as an opportunity to rationally approach the search for new ways to expand physiological reserves, identify certain patterns, find non-standard solutions using health technologies. problems of maintaining one's own health. Only under such conditions it is possible to form in students a stable motivation for a healthy lifestyle, the need to implement a set of health measures. Conclusions. An approach to a question of supporting student’s youth health on various levels (such as personal, collective, national, family levels) means drawing solving this question not only a branch of health care but also an education, culture, social work. A majority of students pays not enough attention to physical culture as the element of their life activities when learning and at future professional activities. That’s why when learning it is necessary to create the motivative and practical base for conscious health saving behaviuor.