Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення нелінійного мислення педагога в умовах модернізації вищої педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуменюк, Анна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-09-28T13:09:18Z
dc.date.available 2023-09-28T13:09:18Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Гуменюк, Анна Миколаївна. Становлення нелінійного мислення педагога в умовах модернізації вищої педагогічної освіти : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Гуменюк Анна Миколаївна ; наук. керівник Предборська Ірина Михайлівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 182 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42152
dc.description.abstract У дисертації здійснено розробку концептуальної моделі становлення нелінійного мислення сучасного педагога в нових соціокультурних та дискурсивних контекстах для модернізації вищої педагогічної освіти. Досліджено процес модернізації вищої педагогічної освіти з позиції нелінійного підходу як комплексне, багатомірне перетворення усіх її складових з метою становлення нової моделі освітнього процесу, як одного з варіантів освітнього буття. Уточнено поняття нелінійного мислення педагога та доведено його евристичність в освітньому процесі. На основі якісних методів дослідження виявлено недоліки у системі підготовки сучасного педагога та проаналізовано її відповідність сучасним цивілізаційним викликам і суспільним запитам. З метою реорганізації процесів підготовки сучасних педагогів запропоновано перевизначення мети сучасної освіти і напрями трансформації освітнього процесу. uk
dc.description.abstract The development of the conceptual model of formation of non-linear thinking of the modern teacher in the new socio-cultural and discourse contexts for the modernization of the higher pedagogical education is done. The process of modernization of the higher pedagogical education from the point of view of non-linear approach as a complex and multidimensional transformation of all its constituents with the aim of creation of the model of educational process as one of the variants of educational being is researched. The notion of non-linear thinking of the teacher is clarified and its heuristic potential in the educational process is proved. The drawbacks in the system of training of the modern teacher on the ground of qualitative methods are detected and its correlation with the civilized challenges and social requests is analyzed. With the purpose of reorganization of the process of training modern teachers, the redefinition of the aim of modern education and the ways of transformation of educational process are proposed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject нелінійне мислення uk
dc.subject вища педагогічна освіта uk
dc.subject модернізація освіти uk
dc.subject нелінійність uk
dc.subject освітній ідеал uk
dc.subject мета сучасної освіти uk
dc.subject нелінійні методи навчання uk
dc.subject non-linear thinking uk
dc.subject higher pedagogical education uk
dc.subject modernization of the education uk
dc.subject non-linearity uk
dc.subject educational ideal uk
dc.subject aim of contemporary education uk
dc.subject non-linear methods of education uk
dc.title Становлення нелінійного мислення педагога в умовах модернізації вищої педагогічної освіти uk
dc.title.alternative The Formation of the Non-linear Thinking of the Teacher in the Context of Modernization of Higher Pedagogical Education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.132.001.141+378.1.001.76(043,5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу