У статті описано сучасні фітнес аплікації для мобільних телефонів як одна з найдоцільніших інформаційних технологій для використання на заняттях фізичної культури студентів в закладах вищої освіти. Перезавантаження та діджиталізація освіти можливо тільки через науково обґрунтоване вдосконалення інформаційних технологій, яке стало однією з найважливіших проблем педагогічної науки і практики сьогодні. Головна мета інформаційних педагогічних технологій – підвищити ефективність освітнього процесу, гарантувати досягнення запланованих результатів навчання. Сучасний етап розвитку освіти характеризується інтенсивними пошуками нового в теорії та практиці. Цей процес зумовлений низкою протиріч, головне з яких – невідповідність традиційних методів, форм навчання і виховання в системі освіти нинішнім соціально-економічним умовам розвитку суспільства, що породила цілий ряд об’єктивних інноваційних процесів. Проаналізовано мобільні фітнес додатки за критеріями привабливості для молоді (для підвищення мотивації студентів до відвідування занять), індивідуалізації (придатності для студентів з різним рівнем фізичної підготовки), безпечності та компетентності (для запобігання перенавантажень при їх використанні). Зроблено висновки, що сучасні фітнес аплікації для мобільних телефонів є найоптимальнішим ресурсом для зацікавлення молоді у заняттях фізичною культурою – вони постійно оновлюються, використовують сучасні психологічні методики для нагадувань, підбадьорювань, анімації для формування спортивного настрою, тощо. Означені мобільні аплікації підвищують безпечність класу через постійний моніторинг серцевого ритму, тиску та інших параметрів, що мінімізує ризик перенавантажень під час занять. Мобільні фітнес аплікації містять цілі бібліотеки та відеотеки з правильного харчування, пиття води, складання індивідуальних комплексів, та механіки спортивних рухів. Отже, студенти засвоюють велику кількість професійної інформації з фізичної культури під час тренувань.
The article describes modern fitness applications for mobile phones as one of the most appropriate information technologies for use in physical education classes of students in higher education institutions. Reloading and digitalization of education is possible only through scientifically based improvement of information technologies which become one of the most important problems of pedagogical science and practice today. The main goal of information pedagogical Technologies is to increase the efficiency of the educational process, guarantee that the planned learning outcomes are achieved. The current stage of education development is characterized by intensive search for new things in theory and practice. This process is caused by a number of contradictions, the main one of which is –inconsistency of traditional methods, forms of education and upbringing in the education system with the current socio-economic conditions of society development, which has given rise to a number of objective innovation processes. Mobile fitness applications were analyzed according to the criteria of attractiveness for young people (to increase students' motivation to attend classes), individualization (suitability for students with different levels of physical fitness), safety and competence (to prevent overloading when using them). It is concluded that modern fitness applications for mobile phones are the most optimal resource for young people's interest in physical education classes – they are constantly updated, use modern psychological techniques for reminders, encouragement, animation to form a sports mood, and so on. These mobile applications increase classroom safety by constantly monitoring your heart rate, blood pressure, and other parameters, which minimizes the risk of overloading during classes. Mobile fitness applications contain entire libraries and video libraries on proper nutrition, drinking water, making individual complexes, and mechanics of sports movements. So, students learn a large amount of professional information on physical culture during training.