ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Медведєва, Ірина Михайлівна | |
dc.contributor.author | Нестерова, Т. І. | |
dc.contributor.author | Боліла, М. О. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-28T11:54:54Z | |
dc.date.available | 2023-09-28T11:54:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Медведєва, І. М. Вивчення фізичного стану та фізичної підготовленості студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям / І. М. Медведєва, Т. І. Нестерова, М. О. Боліла // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3К (147). – С. 269-274. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42123 | |
dc.description.abstract | У статті наведено результати ІІ етапу дослідження з визначення стану фізичного розвитку та рівня фізичної підготовленості студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям. Фізичне виховання студентів у закладі вищої освіти є засобом впровадження фізичної культури, процесу формування загальної та професійної культури, особистості сучасного спеціаліста, системи загальної та гуманістичної освіти студента, що забезпечує розвиток його розумового, фізичного розвитку і моральні якості. Оздоровча фізична культура є частиною загальної фізичної культури, її головне призначення – зміцнення здоров’я, підтримання фізичної форми, відновлення порушених функцій (оздоровлення та часткове лікування). Здоров’я людини пов’язане з багатьма ознаками її благополуччя – духовним, емоційним, інтелектуальним, соціальним і, звичайно ж, фізичним. Фізичне виховання як навчальна дисципліна є одним із засобів формування всебічно розвиненої особистості, чинником зміцнення здоров’я, оптимізації фізичного та психофізіологічного стану студентів у процесі професійної підготовки. Удосконалення навчально-виховного процесу з фізичного виховання у вищих навчальних закладах, що передбачає підвищення рівнів компонентів фізичного здоров’я студентів, має бути обґрунтовано насамперед реальним станом їх фізичного розвитку, здоров’я та фізичної підготовленості. Одним із перспективних напрямів оптимізації фізичного виховання учнів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям є раціональне використання спеціальних засобів і методів навчання, спрямованих на набуття знань, умінь і навичок щодо виконання рухових дій та розвитку фізичних якостей з метою зміцнення здоров’я, поліпшення стану здоров’я. розвиток фізичного рівня та фізичної підготовленості. Враховуючи, що більшість студентів добровільно віддали перевагу та обрали гру бадмінтон як улюблений вид рухової діяльності, можна констатувати, що бадмінтон є ефективним засобом формування свідомої мотивації учнів з ослабленим здоров’ям до занять з фізичної культури та спорту. | uk |
dc.description.abstract | The article presents the results of the second stage of research to determine the state of physical development and the level of physical fitness of students of pedagogical profile with impaired health. Physical education of students in higher education is a means of introducing physical culture, the process of forming general and professional culture, the personality of a modern specialist, the system of general and humanistic education of students, which ensures the development of his mental, physical and moral qualities. Health-improving physical culture is a part of the general physical culture, its main purpose is to strengthen health, maintain physical fitness, restore impaired functions (recovery and partial treatment). A person's health is associated with many signs of his well-being – spiritual, emotional, intellectual, social and, of course, physical. Physical education as a discipline is one of the means of forming a comprehensively developed personality, a factor in improving health, optimizing the physical and psychophysiological condition of students in the process of professional training. Improving the educational process of physical education in higher education, which involves increasing the levels of components of physical health of students, should be justified primarily by the real state of their physical development, health and physical fitness. One of the promising areas of optimization of physical education with students of pedagogical profile with impaired health is the rational use of special tools and teaching methods aimed at acquiring knowledge, skills and abilities to perform motor actions and develop physical qualities to strengthen their health, improve physical level development and physical fitness. Given that the majority of students voluntarily preferred and chose the game of badminton as a favorite type of motor activity, it can be stated that badminton is an effective means of forming conscious motivation students with impaired health to classes in physical education and sports. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | компоненти | uk |
dc.subject | фізичне здоров’я | uk |
dc.subject | фізичний розвиток | uk |
dc.subject | фізична підготовленість | uk |
dc.subject | components | uk |
dc.subject | physical health | uk |
dc.subject | physical development | uk |
dc.subject | physical fitness | uk |
dc.title | Вивчення фізичного стану та фізичної підготовленості студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям | uk |
dc.title.alternative | Study of the physical condition and physical fitness of students of pedagogical profile with impaired health | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378:796 | |
dc.identifier.doi | 10.31392/NPU-nc.series15.2022.3К(147).58 |