У статті проаналізовано сучасний стан формування готовності до надання долікарської медичної допомоги у майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту. Акцентовано увагу на тому, що в державному стандарті освіти бакалаврів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» здатність надавати долікарську медичну допомогу при невідкладних станах та патологічних процесах в організмі людини визначено одним з програмних результатів навчання. Констатовано, що проблема формування цієї готовності ще не здобула належного висвітлення у наукових джерелах. Виокремлено суперечності професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту у контексті формування їхньої готовності до надання долікарської медичної допомоги. Зроблено висновок, що на сьогоднішньому етапі розвитку наукового знання є доцільним проведення дослідження на тему «Підготовка майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до надання долікарської медичної допомоги», об’єктом якого є освітній процес бакалаврів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт», а предметом виступають педагогічні умови підготовки майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до надання долікарської медичної допомоги. Представлено науковий апарат цього дослідження, а також показано його наукову новизну та практичне значення. Методологічну основу дослідження становитимуть теорія діяльності О. Леонтьєва; соціально-когнітивна теорія А. Бандури; квазіпрофесійний, компетентнісний і кредитно-модульний підходи до формування змісту освітнього процесу в закладах вищої освіти; принципи поєднання теорії з практикою, науковості, поступовості, які закладають теоретичний фундамент для конструювання інноваційного процесу підготовки майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до надання долікарської медичної допомоги, а також створюють термінологічну базу для формулювання авторських положень.
The article analyses the current state of readiness formation among future bachelors of physical culture and sport for pre-medical. The emphasis is placed on the fact that in the state standard of education of bachelors in specialty 017 “Physical Culture and Sport” the ability to provide pre-medical care for emergencies and pathological processes in the human body is defined as one of the program learning outcomes. It is stated that the problem of forming this readiness does not have the proper coverage in scientific sources. The contradictions of professional training of future bachelors of physical culture and sports in the context of the formation of their readiness to provide pre-medical care are highlighted. To sum it up, at the present stage of development of scientific knowledge it is advisable to conduct research on “Preparing future bachelors of physical culture and sport to provide pre-medical care”. The research object is the educational process of bachelors in specialty 017 “Physical Culture and Sport”, and the research subject is the pedagogical conditions of preparation of future bachelors of physical culture and sport for pre-medical care provision. The scientific apparatus of the research as well as its scientific novelty and practical significance are shown. Methodological background for research is based on O. Leontiev’s theory of activity; A. Bandur’s social and cognitive theory; quasi-professional, competence bases as well as credit-modular approaches on content formation of educational at higher educational process institutions; principle of combining theory with practice, scientificity, gradualness. These are the theoretical foundation for constructing an innovative process of preparing future bachelors of physical culture and sport to provide pre-medical care, as well as create a terminological basis for formulating author's positions.