У статті проаналізовано наукові джерела з проблематики формування у фаховій підготовці майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту знань, умінь і навичок дистанційної організації рухової діяльності спортсменів та споживачів спортивно-оздоровчих послуг. Виявлено низку суперечностей у фаховій підготовці здобувачів фізкультурно-спортивної освіти, ключовою з яких є протиріччя між вимогами сучасного ринку праці та змістом фахової підготовки бакалаврів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» у якій не приділено належної уваги формуванню компетентностей, необхідних для дистанційної організації рухової діяльності. Зазначене вказує на наявність у фаховій підготовці останніх проблеми, вирішення якої є актуальним і своєчасним. Констатовано, що на сьогодні увага науковців ще не була спрямована на вирішення цієї проблеми. Також виявлено, що поняття «дистанційна організація рухової діяльності» не є усталеним, хоча у практичній діяльності тренерів та інструкторів фізичної культури цей вид діяльності стає усе більш звичним. Означене визначило своєчасність і практичну цінність дослідження, спрямованого на обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до дистанційної організації рухової діяльності. Обґрунтування цих умов визначено перспективним напрямком нашого наукового пошуку. Методологічна основа дослідження базується на ряді підходів (діяльнісний, акмеологічний, системний), опора на які дозволяє виконати мету наукової роботи – розробити теоретичні і практичні концепти підготовки майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дистанційної рухової діяльності у контексті вирішення широкого спектру професійних завдань.
The article analyses scientific sources devoted to formation of knowledge and skills of distant organization of motor activity among sportspeople and consumers of fitness and rehabilitation services in the framework of preparation of future bachelors of physical education and sport. The authors highlight a range of contradictions in the professional training of students of physical education, the key one is based on the dissension in the requirements of the modern labor market and the content of professional training of bachelors in specialty 017 “Physical Culture and Sports” as it doesn’t pay due attention to the formation of competencies. This indicates the presence of this urgent problem in the professional training; its solution is relevant and timely. It is stated that modern scientists do not focus attention on solving the above mentioned problem. It is also found that the concept of “distant organization of physical activity” is not established, although in the practice of trainers and instructors of physical culture, this type of activity is becoming more common. The mentioned above determines the promptness and practical value of the study, aimed at substantiating the pedagogical conditions for the preparation of future bachelors of physical culture and sport for distant organization of motor activity. The justification of these conditions is determined by the promising direction of our scientific research. Methodological background for research is based on approaches (activity, acmeological, systemic), that allow to fulfil the aim of scientific work that is to create practical concepts for preparation of future bachelors of physical education and sport for organization distant motor activity in the framework of a wide range of professional tasks.