У статті розглядаються основні можливості використання сучасних оздоровчих технологій в процесі занять зі студентами, підготовчої медичної групи. Основна увага приділяється напрямкам та формам роботи зі студентами щодо їх мотивації до збереження та зміцнення здоров’я. Висвітлюється теоретичні й прикладні аспекти одного із пріоритетних напрямів фізичної культури і спорту яке потребує впровадження новітніх технологій та індивідуалізації навчання на засадах урахування рівня здоров’я кожного студента. Проведена робота з індивідуалізації оздоровчих програм у закладах вищої освіти, та правила роботи з ними. Основна увага приділяється проблемі та аналізу формування здорового способу життя студентської молоді в умовах закладу вищої освіти, як важливу складову молодіжної та соціальної державної політики. Досліджуються тенденції погіршення здоров’я, фізичної підготовленості та рухової активності оздоровчої спрямованості у студентів закладів вищої освіти. Визначено забезпечення найбільш ефективного процесу з фізичного виховання студентів. Приділяється особлива увага проблемі підвищення ефективності фізичного виховання за допомогою впровадження сучасних нетрадиційних видів фізкультурно-оздоровчої діяльності в навчальний процес та пошуку сучасних шляхів оздоровлення, визначення особливостей структури та змісту занять, вивчення їхнього впливу на організм та поліпшення фізичного стану студентів. Розглядались питання змісту програми фізичного виховання студентів шляхом введення сучасних оздоровчих технологій, що відповідають їхнім інтересам. Висновки. Впровадження оздоровчо-розвиваючих занять, заснованих на пріоритетному використанні сучасних видів гімнастики в комплексному застосуванні з традиційними засобами фізичної культури, в умовах навчального процесу зі студентками підготовчої медичної групи, дозволяє забезпечити більш високу динаміку функціональної та рухової підготовленості, коригує окремі антропометричні параметри, сприяє поліпшенню стану здоров'я студенток. Підвищення інтересу до навчальних занять з фізичного виховання, що в свою чергу відбивається на відвідуваності, а також формує позитивну мотивацію до самостійних занять у поза навчальний час.
This article discusses the main possibilities of using modern health-improving technologies in the process of training students, the preparatory medical group. The main emphasis is placed on the areas and forms of work with students on their motivation to preserve and enhance health. Theoretical and applied aspects of one of the priority areas of physical culture and sports, which requires the implementation of new technologies and individuated training on the basis of the health level of each student. Work has been carried out on the individualization of health programs in higher educational institutions, and the rules for working with them. The main attention is given to the problem and analysis of the formation of a healthy way of life of students in the conditions of higher educational institution, as an important component of youth and social state policy. The tendencies of health deterioration, physical fitness and manual activity of health and wellness conjugation among students of higher educational institutions are investigated. The most effective process of physical education of students is determined. Particular attention is paid to the problem of increasing the efficiency of physical education through the introduction of modern non-traditional types of physical and health activities in the educational process and the search for modern ways of health promotion, Identification of features of the structure and content of occupations, study their impact on the body and improve the physical state of the students. Examined the content of the program of physical education of students by introducing modern health technology, which corresponds to their interests.