Організація процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти залишається актуальною вже багато десятиріч. Коло питань, котрі розглядаються науковцями, розширюється та позначається необхідністю не тільки підвищувати фізичний стан студентів, а й надійно змотивовувати молодь до занять фізичною культурою. У зв’язку з цим науковцями продовжується пошук новітніх програм та видів фізичної активності, котрі були б здатні поєднати в собі ефективну корекцію функціонального стану організму та фізичної підготовленості студентів закладів вищої освіти з їх безпосередньою зацікавленістю в заняттях. У світлі цього, цікавими та неординарними можна вважати заняття з використанням вправ за системою Animal Flow (у перекладі з англ. – «Вільний рух, подібно до тварини») - відносно молодий фітнес-напрямок, що поєднує в собі елементи декількох видів активностей: йоги, функціонального тренінгу, пілатесу, стрейтчингу, спортивної гімнастики, капоейри та брейк-дансу. Свою назву вона отримала через пози, що імітують рухи тварин: шимпанзе, скорпіонів, крабів та багатьох інших. У статті представлена програма занять за системою Animal Flow орієнтована на студенток 18-19 років. Заняття за системою Animal Flow впроваджені у процес фізичного виховання студенток 18-19 років. Впроваджена програма містить два блоки, а саме підготовчий та основний. У підготовчому періоді вивчаються елементи базових рухів системи Animal Flow, а прості за своєю структурою вправи, включені до підготовчої або заключної частини заняття з фізичного виховання. В основному блоці занять за системою Animal Flow використовуються комплекси вправ різної варіації та спрямованості. Доведено позитивний вплив занять за системою Animal Flow на функціональний стан та фізичну підготовленість дівчат 18-19 років.
The organization of the process of physical education in higher educational institutions has been relevant for many decades. The range of issues that are considered by scientists is expanding and is indicated by the need not only to improve the physical condition of students, but also to reliably motivate young people to engage in physical education. In this regard, scientists continue to search for the latest programs and types of physical activity that can combine effective correction of the physical condition of students with their direct interest in classes. In light of this, exercises according to the Animal Flow system (translated from English – “Free movement, like an animal”) can be considered interesting and extraordinary – a relatively young fitness direction that combines elements of several types of activities: yoga, functional training, Pilates, stretching, gymnastics, capoeira and breakdance It got its name through postures that imitate the movements of animals: chimpanzees, scorpions, crabs and many others. The article presents a program of classes on the Animal Flow system aimed at students aged 18-19. Classes on the Animal Flow system are implemented in the process of physical education of students aged 18-19. The implemented program contains two blocks, namely preparatory and basic. In the preparatory period, the elements of the basic movements of the Animal Flow system are studied, and the simple exercises are included in the preparatory or final part of the physical education lesson. The main block of classes on the Animal Flow system uses sets of exercises of different variation and orientation. The positive effect of classes on the Animal Flow system on the functional state and physical fitness of girls aged 18-19 has been proved.