Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості психологічної готовності до навчання плавання студентів з проблемами страху води в умовах глибокого басейну

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, Тетяна Костянтинівна
dc.contributor.author Лимаренко, Н. П.
dc.date.accessioned 2023-09-28T08:21:54Z
dc.date.available 2023-09-28T08:21:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бондар, Т. К. Особливості психологічної готовності до навчання плавання студентів з проблемами страху води в умовах глибокого басейну / Т. К. Бондар, Н. П. Лимаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3К (147). – С. 62-65. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42076
dc.description.abstract Мета роботи: вивчити особливості методики навчання плаванню студентів які відчувають страх перед водою. Методологія: аналіз і узагальнення методологічної, психолого-педагогічної та навчально-методичної літератури, аналіз навчального процесу навчання плаванню студентів, узагальнення власного авторського досвіду навчання плаванню дітей та дорослих, педагогічне спостереження, анкетування, опитування. Наукова новизна: У статті висвітлюється проблема страху води у студентів, що навчаються плавати. Вчасне виявлення даної особливості на початковому етапі навчання плаванню студентів важливе для досягнення кінцевого результату. Представлена методика усунення цієї проблеми на заняттях з фізичного виховання в процесі навчання у ЗВО в рамках курсу навчання плавання, спрямована на подолання страху води та реалізації основної мети, а саме, навчити плавати кожного студента. Висновки: Страх води – один із найпоширеніших різновидів людських страхів, який є серйозною перешкодою до оволодіння навичками плавання. Визначення психологічної готовності до навчання плавання послідовність дій під час навчання сприяє спрямованості процесу та скорочує час навчання студентів, які страждають через страх води та дає стійкий ефект. uk
dc.description.abstract Purpose: to study the features of methods of teaching swimming to students who are afraid of water. Methodology: analysis and generalization of methodological, psychological-pedagogical and educational-methodical literature, analysis of the educational process of teaching swimming to students, generalization of own authorial experience of teaching swimming to children and adults, pedagogical observation, questionnaires, surveys. Scientific novelty: The article highlights the problem of fear of water in students learning to swim. Timely detection of this feature at the initial stage of learning to swim students is important to achieve the end result. The method of solving this problem in physical education classes in the process of studying at the university as part of a swimming course is presented, aimed at overcoming the fear of water and achieving the main goal, namely, to teach each student to swim. Conclusions: Fear of water is one of the most common types of human fears, which is a serious obstacle to mastering swimming skills. Determining the psychological readiness to learn to swim sequence of actions during learning contributes to the direction of the process and reduces the learning time of students suffering from fear of water and gives a lasting effect. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject навчання uk
dc.subject плавання uk
dc.subject страх uk
dc.subject вода uk
dc.subject студент uk
dc.subject басейн uk
dc.subject learning uk
dc.subject swimming uk
dc.subject fear uk
dc.subject water uk
dc.subject student uk
dc.subject pool uk
dc.title Особливості психологічної готовності до навчання плавання студентів з проблемами страху води в умовах глибокого басейну uk
dc.title.alternative Peculiarities of psychological readiness for teaching swimming students with problems of fear of water in the depth of the deep swimming pool uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 387
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2022.3К(147).13


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу