Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гораш, Катерина Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-09-27T08:38:10Z
dc.date.available 2023-09-27T08:38:10Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Гораш, Катерина Вікторівна. Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Гораш Катерина Вікторівна ; наук. керівник Даниленко Лідія Іванівна ; Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти, Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Київ, 2010. - 229 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42052
dc.description.abstract Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників. На основі аналізу теоретичних джерел та практичного досвіду інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій в ІППО визначено умови і конкретизовано етапи впровадження освітніх інновацій в ІППО; класифіковано види інформаційних джерел і ресурсів; науково обґрунтовано структуру і зміст моделі інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників, сформульовано принципи її функціонування. Структурними компонентами моделі визначено концептуально-теоретичний, змістовий, організаційно-педагогічний і технологічний. uk
dc.description.abstract The thesis is a theoretical and experimental research of information support the implementation of educational innovations in system training teachers. On the basis of theoretical sources of information and practical experience of implementing educational innovations in service Teacher Training The terms and clarifies the stages of implementing educational innovations in service Teacher Training; classified types of information sources and resources, scientific content and the structure model of information support the implementation of educational innovations in service Teacher Training, and the principles of operation. Structural components of the model is conceptual and theoretical, semantic, organizational, pedagogical and technological. In the training process implemented service Teacher Training course "Information support implementation of educational innovations, which helped prepare teachers to use models with information. Experimental testing of the developed model proved its efficiency and expediency in the application service Teacher Training. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освітні інновації uk
dc.subject інформаційні джерела і ресурси uk
dc.subject модель інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій uk
dc.subject підвищення кваліфікації педагогічних працівників uk
dc.subject educational innovation uk
dc.subject information sources and resources model of information support the implementation of educational innovations uk
dc.subject training of teachers uk
dc.title Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників uk
dc.title.alternative Information support implementation of educational innovations in the system training teaching staff uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.018.46:330.341.1


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу