Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція лексичної сторони мовлення на логопедичних заняттях у молодших школярів із затримкою психічного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Глущенко, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned 2023-09-25T11:57:18Z
dc.date.available 2023-09-25T11:57:18Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Глущенко, Ірина Іванівна. Корекція лексичної сторони мовлення на логопедичних заняттях у молодших школярів із затримкою психічного розвитку : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Глущенко Ірина Іванівна ; наук. керівник Тищенко Владислав Володимирович ; М-во освіти і науки України, Херсонський держ. ун-т. - Київ, 2010. - 288 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42036
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі вивчення та корекції порушень лексичної сторони мовлення в дітей молодшого шкільного віку із ЗПР. Використання психолінгвістичного підходу до вивчення лексичної сторони мовлення, співвідношення лексичного й психологічного значення слова та діяльності засвоєння і використання лексичних одиниць в актах мовленнєвої комунікації дало змогу здійснити вивчення закономірностей розвитку та психологічних механізмів формування лексичної сторони мовлення при нормальному й порушеному (при ЗПР) онтогенезі. Із названих позицій проведено порівняльне експериментальне дослідження рівня сформованості лексичної сторони мовлення в дітей молодшого шкільного віку із ЗПР та з нормальним розумовим та мовленнєвим розвитком. На цій основі розроблено зміст і методику корекційно-розвивального навчання для молодших школярів із ЗПР, що передбачає вдосконалення та розвиток діяльності засвоєння та використання ними лексичних одиниць мови. uk
dc.description.abstract The dissertation is covered the problem of studding and overcoming of children’s with learning disability lexical side of speech disturbances. In this dissertation author demonstrated using of psychological approach to studding of lexical side of speech, of lexical and psychological meaning correlation, of lexical component of speech performance and language competence. This made it possible to research regularities of children’s with normal and disturbed (children with learning disability) speech development ontogenesis. The author carried out comparative research of elementary school children’s with normal and disturbed mental and speech development lexical side of speech condition. On this base the curriculum and technique of special educational work for children with learning disability was created. This work proposes improvement and development of lexical component of speech performance and language competence. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject лексична сторона мовлення uk
dc.subject лексичне значення слова uk
dc.subject механізм засвоєння лексики uk
dc.subject механізм використання лексики uk
dc.subject якісні характеристики словника uk
dc.subject затримка психічного розвитку uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject lexical side of speech uk
dc.subject lexical meaning uk
dc.subject psychological mechanisms of lexical competence uk
dc.subject psychological mechanisms of lexical components of speech performance uk
dc.subject learning disability uk
dc.subject qualitative characteristics oflexicon uk
dc.subject elementary school age uk
dc.title Корекція лексичної сторони мовлення на логопедичних заняттях у молодших школярів із затримкою психічного розвитку uk
dc.title.alternative The overcoming of children’s with learning disability lexical side of speech disturbances at speech and language pathologist’s lessons uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу