Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гетьман, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-09-21T10:15:46Z
dc.date.available 2023-09-21T10:15:46Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Гетьман, Тетяна Олександрівна. Психологічні чинники збереження здоров'я молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Гетьман Тетяна Олександрівна ; наук. керівник Ставицька Світлана Олексіївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 230 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41990
dc.description.abstract У дисертації визначено теоретичні підходи до вивчення чинників збереження здоров’я молодших школярів, обґрунтовано критерії психологічного здоров’я учнів початкової школи (наявність чи відсутність хронічних захворювань, емоційних переживань негативної модальності, пов’язаних зі школою чи з сімейною ситуацією) та визначені рівні їх здоров’я: високий, середній, низький. Запропоновано структурну модель комплексної програми профілактики, збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку, на основі якої обґрунтовано, розроблено та апробовано комплексну програму "Психологічного супроводу збереження здоров’я молодших школярів". Результати апробації авторської програми засвідчили ефективність та доцільність її використання у навчально-виховному процесі початкової школи. uk
dc.description.abstract In the dissertation the theoretical approaches to the study of the factors preservation of health younger pupils, reasonable criteria for psychological health of of primary school pupils (presence or absence of chronic diseases, negative emotional experiences of modality associated with the school or family situation) and levels of health: high, medium, low. A structural model of a comprehensive program of prevention, health promotion and conservation of primary school children on which substantiated developed and tested a comprehensive program of "psychological support for preservation of health younger pupils." The results of testing the author's program showed the effectiveness and appropriateness of its use in the educational process in primary school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject критерії здоров’я uk
dc.subject рівні здоров’я uk
dc.subject фізична, соціальна та психологічна складова здоров’я uk
dc.subject психологічні чинники збереження здоров’я молодших школярів uk
dc.subject primary school children uk
dc.subject health uk
dc.subject health criteria uk
dc.subject levels of health uk
dc.subject physical, social and psychological component of health uk
dc.subject psychological factors preservation of health primary school children uk
dc.title Психологічні чинники збереження здоров'я молодших школярів uk
dc.title.alternative Psychological factors preservation of health younger pupils uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.015.3-057.874:371.78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу