Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання відкритої науки вчителями природничо-математичних предметів української школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвинова, С. Г.
dc.date.accessioned 2023-09-20T10:07:10Z
dc.date.available 2023-09-20T10:07:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Литвинова, С. Г. Методика використання відкритої науки вчителями природничо-математичних предметів української школи / С. Г. Литвинова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Випуск 44 (4-6). – С. 108-127. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41946
dc.description.abstract Розглянуто приклади середовищ відкритої науки за напрямами: платформи для розміщення і пошуку даних, наукові видання з обґрунтуванням наукових результатів, платформи, що включають малюнки, набори даних, зображення та відео, платформи з інстру- ментарієм для збору даних, пошукові системи та освітні платформи з тематики, що досліджується. Обґрунтовано напрями використання відкритої науки вчителями закладів загальної середньої освіти; форми, методи та підходи навчання вчителів використання середовищ відкритої науки. Наведено приклади використання відкритої науки вчителями на уроках фізики та математики. uk
dc.description.abstract Examples of open science environments are considered in the following areas: platforms for placing and searching for data, scientific publications with substantiation of scientific results, platforms that include drawings, data sets, images and videos, platforms with tools for collecting data, search engines and educational platforms on topics that being investigated. The directions of using open science by teachers of institutions of general secondary education are substantiated; forms, methods and approaches to teaching teachers to use open science environments. Examples of the use of open science approaches by teachers in the lessons of physics and mathematics are given. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject середовища відкритої науки uk
dc.subject вчитель uk
dc.subject форми та методи навчання вчителів uk
dc.subject використання підходів відкритої науки uk
dc.subject environment of open science uk
dc.subject teacher uk
dc.subject forms and methods of teaching teachers uk
dc.subject use of open science approaches uk
dc.title Методика використання відкритої науки вчителями природничо-математичних предметів української школи uk
dc.title.alternative The methodology of use of open science by teachers of natural and mathematical subjects of the ukrainian school uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.31:004.9
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.44(4-6)-11


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу