Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освітня мобільність як реалізація проєкту “Світ – Людина” у контексті плинної сучасності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пилипенко, С. Г.
dc.date.accessioned 2023-09-20T09:33:32Z
dc.date.available 2023-09-20T09:33:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пилипенко, С. Г. Освітня мобільність як реалізація проєкту “Світ – Людина” у контексті плинної сучасності / С. Г. Пилипенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Випуск 44 (4-6). – С. 42-51. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41937
dc.description.abstract Аналіз освітньої мобільності як відповіді на виклики пізнього модерну обумовлено працями дослідників, які звертаються до проблем глобалізації, технологізації та інформатизації сучасності, окреслюючи конфігурацію сучасного суспільства. Насамперед це праці П. Друкера, М. Кастельса, С. Леша, М. Маклюена, Р. Робертсона, Е. Тоффлера, Ф. Фукуями та інших. Ситуація загубленості людини і пошук нових скрепів зазначена в розмислах С. Кримського, В. Малахова, М. Поповича, В. Табачковського, П. Фрейре. Процесам трансформації соціальної реальності в контексті плинної сучасності присвячені дослідження Д. Вояковського, Е. Гідденса, Дж. Г. Міда, М. Фезерстоуна. Парадоксальність і проблематичність сучасної освіти аналізується в працях В. Андрущенка, М. Дроботенко, М. Култаєвої, Н. Радіо-нової, М. Триняк, Н. Хамітова та інших українських дослідників. Суперечливість сучасного стану філософського знання розкривається З. Бауманом, М. Квієком, Л. Донскісом, Л. Пенто. uk
dc.description.abstract The analysis of educational mobility as a response to the challenges of late modernity is due to the works of researchers who address the problems of globalization, technologization and informatization of modernity, outlining the configuration of modern society. First of all, these are the works of P. Drucker, M. Castells, S. Lesch, M. McLuhan, R. Robertson, E. Toffler, F. Fukuyama and others. The situation of a person being lost and the search for new scraps is indicated in the reflections of S. Krymsky, V. Malakhov, M. Popovich, V. Tabachkovsky, and P. Freire. The researches of D. Voyakovsky, E. Giddens, J. G. Mead, and M. Featherstone are devoted to the processes of transformation of social reality in the context of fluid modernity. The paradoxical nature and problematic nature of modern education is analyzed in the works of V. Andrushchenko, M. Drobotenko, M. Kultaeva, N. Radionova, M. Trinyak, N. Khamitov and other Ukrainian researchers. The contradictions of the modern state of philosophical knowledge are revealed by Z. Bauman, M. Kwiek, L. Donskis, and L. Pento. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject Освітня мобільність uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject людина uk
dc.subject буття uk
dc.subject діалог uk
dc.subject Educational mobility uk
dc.subject globalization uk
dc.subject man uk
dc.subject existence uk
dc.subject dialogue uk
dc.title Освітня мобільність як реалізація проєкту “Світ – Людина” у контексті плинної сучасності uk
dc.title.alternative Educational mobility as an implementation of the “World – Man” project in the context of the flooding present uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.014:316.722
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.44(4-6)-4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу