ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пилипенко, С. Г. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-20T09:33:32Z | |
dc.date.available | 2023-09-20T09:33:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Пилипенко, С. Г. Освітня мобільність як реалізація проєкту “Світ – Людина” у контексті плинної сучасності / С. Г. Пилипенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Випуск 44 (4-6). – С. 42-51. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41937 | |
dc.description.abstract | Аналіз освітньої мобільності як відповіді на виклики пізнього модерну обумовлено працями дослідників, які звертаються до проблем глобалізації, технологізації та інформатизації сучасності, окреслюючи конфігурацію сучасного суспільства. Насамперед це праці П. Друкера, М. Кастельса, С. Леша, М. Маклюена, Р. Робертсона, Е. Тоффлера, Ф. Фукуями та інших. Ситуація загубленості людини і пошук нових скрепів зазначена в розмислах С. Кримського, В. Малахова, М. Поповича, В. Табачковського, П. Фрейре. Процесам трансформації соціальної реальності в контексті плинної сучасності присвячені дослідження Д. Вояковського, Е. Гідденса, Дж. Г. Міда, М. Фезерстоуна. Парадоксальність і проблематичність сучасної освіти аналізується в працях В. Андрущенка, М. Дроботенко, М. Култаєвої, Н. Радіо-нової, М. Триняк, Н. Хамітова та інших українських дослідників. Суперечливість сучасного стану філософського знання розкривається З. Бауманом, М. Квієком, Л. Донскісом, Л. Пенто. | uk |
dc.description.abstract | The analysis of educational mobility as a response to the challenges of late modernity is due to the works of researchers who address the problems of globalization, technologization and informatization of modernity, outlining the configuration of modern society. First of all, these are the works of P. Drucker, M. Castells, S. Lesch, M. McLuhan, R. Robertson, E. Toffler, F. Fukuyama and others. The situation of a person being lost and the search for new scraps is indicated in the reflections of S. Krymsky, V. Malakhov, M. Popovich, V. Tabachkovsky, and P. Freire. The researches of D. Voyakovsky, E. Giddens, J. G. Mead, and M. Featherstone are devoted to the processes of transformation of social reality in the context of fluid modernity. The paradoxical nature and problematic nature of modern education is analyzed in the works of V. Andrushchenko, M. Drobotenko, M. Kultaeva, N. Radionova, M. Trinyak, N. Khamitov and other Ukrainian researchers. The contradictions of the modern state of philosophical knowledge are revealed by Z. Bauman, M. Kwiek, L. Donskis, and L. Pento. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” | uk |
dc.subject | Освітня мобільність | uk |
dc.subject | глобалізація | uk |
dc.subject | людина | uk |
dc.subject | буття | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | Educational mobility | uk |
dc.subject | globalization | uk |
dc.subject | man | uk |
dc.subject | existence | uk |
dc.subject | dialogue | uk |
dc.title | Освітня мобільність як реалізація проєкту “Світ – Людина” у контексті плинної сучасності | uk |
dc.title.alternative | Educational mobility as an implementation of the “World – Man” project in the context of the flooding present | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.014:316.722 | |
dc.identifier.doi | 10.33930/ed.2019.5007.44(4-6)-4 |