Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Геращенко, Світлана Іванівна
dc.date.accessioned 2023-09-20T09:23:12Z
dc.date.available 2023-09-20T09:23:12Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Геращенко, Світлана Іванівна. Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Геращенко Світлана Іванівна ; наук. керівник Піонтківська Галина Станіславівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 218 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41934
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено актуальній психолого-педагогічній проблемі формування комунікативних умінь розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматичної теми «Прикметник» засобами використання різних лексичних, стилістичних, лексико-граматичних і граматико-стилістичних вправ. Розроблені в дисертації показники, критерії та рівні сформованості комунікативних умінь розумово відсталих учнів дозволили виявити особливості процесу їх формування, з урахуванням яких розроблено авторську методику, спрямовану на розвиток мовленнєвих та комунікативних умінь, а також встановлення залежності рівня їх сформованості від граматичних знань та мовленнєвих умінь, зокрема з теми «Прикметник». Розроблено комплекс психолого-педагогічних і методичних основ формування комунікативних умінь розумово відсталих учнів як чинника психологічного розвитку школярів, їхнього особистісного становлення, оптимізації міжособистісних стосунків та успішної соціалізації в суспільстві. uk
dc.description.abstract Thesis search is devoted to actual psychological and pedagogical problem to form communicative abilities of mentally retarded senior school students during the learning process of Adjective grammar theme by method to use different lexical, stylistic, lexical and grammar, grammar and stylistic exercises. Indices, criteria and formation levels ofmentally retarded students worked out in the thesis helped to determine the peculiarities of the ir formation process that helped to elaborate the author method directed to developspeech and co mmunicative abilities and also to establish dependence of their formation level on grammar knowledge especially for adjective and speech abilities. A complex of psychological and pedagogical and methodical grounds was worked out to form communicative abilities of mentally retarded students as index of students’ psychological development, their personality formation, interpersonal attitudes optimization and successful socialization in socium. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject комунікативні уміння uk
dc.subject розумово відсталі учні uk
dc.subject граматичні знання uk
dc.subject мовленнєві вміння uk
dc.subject корекція психічного розвитку uk
dc.subject оптимізація uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject communicative abilities uk
dc.subject mentally retarded students uk
dc.subject grammar knowledge uk
dc.subject speech abilities uk
dc.subject mental development correction uk
dc.subject optimization uk
dc.subject socialization uk
dc.title Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника) uk
dc.title.alternative Formation of communicative skills among the mentally retarded secondary school in learning grammar (the name adjective) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376.42.016:811.161.2(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу