Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Shvetsova, I.
dc.contributor.author Bondarenko, V.
dc.date.accessioned 2023-09-18T10:59:53Z
dc.date.available 2023-09-18T10:59:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Shvetsova, I. Content and language integrated learning (CLIL) in the teaching of Maritime English: implications and advantages / I. Shvetsova, V. Bondarenko // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 92. Том 2 : Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця. – С. 80-86. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41886
dc.description.abstract In this research paper, a study of the teaching design and framework of CLIL modules taught in the course Maritime English for Maritime students. The authors argue that enhancing the educational value of English requires effective and efficient teaching methods and that the main goal of the higher education system is to develop the ability to perform communicative tasks in the field of future professional activity. Integrated content and language learning in the teaching of maritime English (CLIL) can effectively achieve this goal. Active learning is supported by the Moodle platform, which provides organized CLIL resources in the form of e-learning materials. Throughout each course, defined topics are developed, resources are presented, and an assessment system is developed that is directly linked to the resources. The paper presents the advantages of subject and language integrated learning in teaching maritime English (CLIL) through the modules «Tankers and their cargoes» and «Liquid bulk cargo handling». The researchers described the content of the modules for the first and fourth years of study. The paper provides examples of grammatical and communicative tasks and cognitive skills for teaching the modules: «Tankers and their cargoes» and «Liquid bulk cargo handling». The authors define CLIL as an alternative model of ESP teaching that has the potential to remove many of the drawbacks of traditional approaches. The article substantiates the main objectives of the course in accordance with the CLIL approach, including: improving students' performance in the relevant subjects, as well as in the target and source languages; introducing students to new ideas and concepts in academic subjects; strengthening the connection with the language education curriculum; increasing students' confidence in learning the target language; making the content area the main focus of teaching materials; providing students with access to the subject by modifying lesson plans to suit their abilities. uk
dc.description.abstract У цій науковій статті представлено дослідження навчального процесу та концепції модулів CLIL, що викладаються в курсі «Морська англійська мова» для студентів морських спеціальностей. Автори аргументують, що підвищення освітньої цінності англійської мови вимагає ефективних та дієвих методів викладання і що основною метою системи вищої освіти є розвиток здатності виконувати комунікативні завдання у сфері майбутньої професійної діяльності. Інтегроване навчання змісту та мови у викладанні морської англійської мови (CLIL) дозволяє ефективно реалізувати цю мету. Активне навчання підтримується платформою Moodle, яка надає організовані ресурси CLIL у вигляді електронних навчальних матеріалів. У кожному курсі розроблені визначені теми, представлені ресурси та розроблена система оцінювання, яка безпосередньо пов'язана з ресурсами. У статті представлено переваги предметно-мовного інтегрованого навчання у викладанні морської англійської мови (CLIL) на прикладі модулів «Танкери та їхні вантажі» та «Обробка наливних вантажів». Дослідники описали зміст модулів для першого та четвертого років навчання. У статті наведено приклади граматичних і комунікативних завдань та когнітивних навичок для викладання модулів: «Танкери та їхні вантажі» та «Обробка рідких наливних вантажів». Автори визначають CLIL як альтернативну модель викладання англійської мови професійного спрямування, яка має потенціал для усунення багатьох недоліків традиційних підходів. У статті обґрунтовано основні завдання курсу відповідно до підходу CLIL, серед яких: покращення успішності студентів з відповідних предметів, а також з цільової та вихідної мов; ознайомлення студентів з новими ідеями та концепціями в навчальних предметах; посилення зв'язку з навчальною програмою з мовної освіти; підвищення впевненості студентів у вивченні цільової мови; надання предметній області основного фокусу навчальних матеріалів; забезпечення студентам доступу до предмету шляхом модифікації програм занять відповідно до їхніх потреб та здібностей. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject CLIL uk
dc.subject Maritime English uk
dc.subject higher education uk
dc.subject professional training uk
dc.subject foreign language uk
dc.subject communicative tasks uk
dc.subject teaching approach uk
dc.subject maritime communication uk
dc.subject морська англійська uk
dc.subject вища освіта uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject іноземна мова uk
dc.subject комунікативні завдання uk
dc.subject підхід до навчання uk
dc.subject морське спілкування uk
dc.title Content and language integrated learning (CLIL) in the teaching of Maritime English: implications and advantages uk
dc.title.alternative Предметно-мовне інтегроване навчання у викладанні «морської» англійської мови: можливості та переваги uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147.34
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.19


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу